Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

"Vår" tid på babysimmet var fullbokat.. så ska kolla ny tid. Vill du ha sällskap på måndagar? ;)

Har anmält mig till måndagar 14.00 nu, men ingen bekräftelse ännu :p
Om det är fullt fanns det en grupp tidigare samma dag :idea:

Ska bli så jäkla kul!

Vad kul!! Hoppas att det finns plats för oss nu då!

Fan, då måste man ha BADDRÄKT eller nåt sånt!:eek:

Asså kom ni på det nu? :p Det är därför jag inte vill :rofl:

För övrigt funtar jag på att söka till "Ensam mamma söker" hahaha. Fast det kanske var er jag sa det till? Guuuuuud mitt minne är sämst. Jag borde sova nu haha.

Haka på och bada nu;)

Jag får skicka sambon:D
Ähh, du kommer snubbla över en hunk vilken dag som helst om du vill. Du får försöka dig på någon motsvarighet till hundtricket:D

Hahaha jag är för fet för ett bad och för fet för ett fuck :rofl: Nej men jag vet att jag inte är fet-fet hahaha men det är kul att säga. Ska skänka bort mina skimpy outfits till en yngre vän nu, det känns så fel att gå runt o vara trash som mamma :p

Vi får se om bad, jag måste veta hur mkt pengar jag får först :p

Vem är inte det:D Jag har lätt 10 kilo mer nu än innan snäckan.

Även jag har konstaterat att det finns vissa klänningar och dylikt som känns lite fel på bvc:D

Hoppas på badpengar,. vore kul om vi blev flera:)

asså gud, Moa måste fått förstoppning eller nåt! Normalt vid denna tiden har vi haft minst 5 bajsblöjor, idag har vi inte haft en enda! alltså har hon inte skitit sen igår kväll ev, och sambon hade blöjduty då så jag har inte en aning om det kom nåt då.
Hon vill inte vara själv lika mycket som normalt idag, men det beror väl antagligen inte på det. Har inte hört att hon tagit i eller nåt, och fisit har hon. Luktar värre än en kofis just nu:crazy: men det har det gjort ett tag.

Det känns jättekonstigt, men så praktiskt!!

pappa är här idag och sätter panel i hallen, gutt gutt!!

Bajs är altid lika fascinerande! :D
Här har det inte hänt nåt på en dryg vecka och det vluktar död om prupparna.
Undrar vem som bajsar först, Moa eller Molly ?

Nu har vi fått bekräftelse från babysimmet:)

Vi med! :banana::banana: Längtar!

Usch ja, du påminde mig om badkläder... hua vågar man ens prova de man har hemma?? :p
Då kommer du få se mitt fina ärr och intryckta lår efter en hästolycka, lyllo dig :D

Vad ska snäckan få för badbrallor då? Blivit rekommenderad Imse vimses... så ska kolla dom tror jag.

vI HAR SWIMPYS och jag tycker inte at de är så bra i passformen, så det blir nåt anat märke när det är dags att byta.

Sorry för caps lock

Moa vann! strax efter jag postat kom det en översvämning i blöjan

Nu sover hon så det var nog jobbigt:D

vad mysigare det hade varit om de hade vart nakenasar, men kanske inte för poolernas reningsverk däremot:D

Men hur funkar det , men behöver ju duscha efteråt, och jag som aldrig duschat med bebis hängande på armen fattar inte hur det skulle gå till:angel:

Det funkar ganska bra att duscha.
På vår simhall har de ikea-matstolar och ikea-skötbäddar i duscharna.
Vi använder inte dem dock :p.
Jag håller i Molly med vänsterarmen och hon håller i mitt hår :D.

just ja, duscha m bebis blir ngt nytt, kanske ska träna hemma först :D de blir ju så hala :eek:

Det är superbra att duschträna hemma innan. Gärna så hon får vatten över huvudet, då blir det lättare sen när du ska dyka med henne.
Jag har duschat med Molly sen hon var 3 veckor och hon älskar det och dyker som om ho´n inte gjort annat :laugh:.

Jag köpte Imse Vimses, kostade 159:-, fanns i rosa, blått och rött.
snäckans far som lääääängtar efter babysim fick välja färg, så det blev blå, urtjusiga. Själv letar jag halvhjärtat efter baddräkten.

Jag kontar med hängtuttar och hårväxt som varulven:D

Vi med! :banana::banana: Längtar!

Usch ja, du påminde mig om badkläder... hua vågar man ens prova de man har hemma?? :p
Då kommer du få se mitt fina ärr och intryckta lår efter en hästolycka, lyllo dig :D

Vad ska snäckan få för badbrallor då? Blivit rekommenderad Imse vimses... så ska kolla dom tror jag.

då satsar vi på rooosa, så hon matchar sin mor, om jag kommer i mina...:angel:
jag ska nog raka benen nu, ej gjort sen oktober :angel:

ska snäckans far med?
Cs pappa ska hänga med ett par gånger iaf, mest för att fota lite :love:

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 943
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama