Stackare! Det låter fruktansvärtI natt hade vi troligtvis den värsta natten hitills. Han vaknade tre gånger innan tolv och var ledsen. Sen var det dags för bajs vid 01, ända fram till 02.30. sen skulle det maratonammas till runt 03.30 och sen somnade han runt 05. Jag var helt slut och uppgiven.
Pratade med bvc och de hade en teori att han kan äta så pass mycket på nätterna för att han inte har tid att äta ordentligt på dagarna och äter då igen på nätterna när det är tyst och lugnt och det låter ju ganska rimligt faktiskt. Men varför han är ledsen vet jag inte. Kan ju ha med magen att göra då han pruttade väldigt mycket i natt.
Men sovit på dagen har han gjort idag. Fem timmars sömn skramlade han ihop. Fyra timmar mellan 9 och 13 och sen en timme på eftermiddagen. Sen har han fått ett bad och nu ligger han och chillar i sängen, än så länge nöjd. Hoppas verkligen på en bättre natt. Jag behöver det!
Min lille är ung lika gammal som din, och vi har haft enstaka såna nätter (inatt tex) då han egentligen behöver bajsa och då äter för o få igång magen vilket kan ta timmar.... skillnaden är dock att han annars sover väldigt bra sen "länge" så man orkar ändå enstaka skitnätter.
Bvc borde kunna komma med mer förslag på hur du hjälper honom (ja dig mest) att få bättre nattsömn, du måste ju vara helt slut nu efter så lång tid med dålig sömn