Kan det vara tänder på G? Låter lite likt hur vi har det. Fast med flaska istället. Du kan prova ge en alvedon och se om det hjälper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara tänder på G? Låter lite likt hur vi har det. Fast med flaska istället. Du kan prova ge en alvedon och se om det hjälper.
Håller tummarna för er!Jag är sjuk och har sovit i gästrummet sen i söndags. J och pappa har legat i vanligt sovrummet och nu inatt sov han från 00-06.30 utan att vakna. Kommer stanna i gästrummet några nätter till, vet inte när jag vågar flytta tillbaka. Tänk om vi äntligen har fått ordning på sömnen!
Åh vad skönt för er! Hoppas förkylningen ger med sig snart så du kan få lite ordentlig sömn igen.Vågar nog säga att vi fått ordning på nätterna nu, eller snarare fick pappan ordning på dom. Vaknar han nu räcker det med nappen. Vi har bestämt att om han vaknar efter 00 får han ersättning en gång om han vill han, detta för att inte göra ett så abrupt slut med nattmaten. Hade jag inte varit sjuk hade jag varit överlycklig! Men den jädra hostan/förkylningen går väl över och då ska jag få sova
I feel you,Nu är jag väldigt nära på att ge upp både samsovning och amning. Inte för att han sover bättre när han får flaska utan för att det inte är mysigt när det är det enda som får honom att somna om. Jag funderar seriöst på om det är jag som är problemet eftersom vi alltid sover tätt ihop och han alltid känner lukten av mig och maten. Men jag älskar både amning och samsovning och vill inte ge upp något av det.
Jag sov alltså noll timmar i natt. NOLL! Är helt slut.
I feel you,
Min annars lätta bebis (sover hela natten i sin säng normalt sett, periodvis en matning nattetid, får liggamma och mysa i min säng på förmiddagen bara) har sedan 3 nätterna bara sovit nån timme här och där i sin säng. Vill bara ligga o sova vid tutten, och vaknar ändå ofta och är ledsen tills man hjälpt honom o hitta.
Typ inte sovit alls inatt eftersom jag inte riktigt är bekväm med att ha honom i sängen. har inte fallskydd, en pappa som har en tendes att fara runt m täcket osv. Kan inte ligga vettigt ens så får ont.
Misstänker att det kan ha o göra med nya tänder? Han börjar bli duktig på att kravla runt med.
Kan det vara något sånt som spökar med din lille med?
Det är nog en "fas" de går igenom de små liven.Himla skönt ändå att höra att jag inte är ensam om att jag inte får sova även fast det så klart är tråkigt för dig. Sömn är så himla viktigt.
H har två nya tänder på g samtidigt. Det kan vara det som spökar, och 7411 andra saker också. Bebisar är ett mysterium ibland.
H är inte ens i närheten att röra sig någonstans krypande. Han ska bli buren överallt fortfarande. Bekväm liten grabb. Tur han är söt.
Här har lilleman slutat amma, han gjorde precis som storebror och bara valde bort tutten en dag. Försökte några gånger efter det men inget intresse alls. Gör mig inget.Det gör så inni nordens ont att amma nu. Vill bara gråta innan varje amningsstund.
Har en utväxt på vänster bröstvårta som är boven i dramat. Den har fullt med blodblåsor på sig. Resten av vårtan ser bra ut. Men utväxten ska ju inte sitta där så det är väl därför det gör ont. Är smärtfri några dagar i taget innan det börjar om igen. Försöker avlasta den tutten genom att amma på den andra som i princip sinat. Tur lilleman äter annan mat nu så allt han får från mig är en bonus men han är en nöjd och glad kille ändå, om vi räknar bort de fortfarande väldigt gnälliga nätterna. Jag är så trött
Här har lilleman slutat amma, han gjorde precis som storebror och bara valde bort tutten en dag. Försökte några gånger efter det men inget intresse alls. Gör mig inget.
Däremot har han blivit så galet mammig. Är jag i närheten så han ser/hör mig duger ingen annan. Är jag däremot inte nära så går det hur bra som helst med alla andra.