Okej. Vem uppfann dagisbaciller?
vår förskola har nolltolerans mot rinnande näsor just nu. (Därför var 6 barn sjuka i fredags på äldre gossens avdelning och han blev hemskickad.) snorig och hostig helg. Han börjar bli bättre på måndag men de skall vara två dagar symptomfria. I går börja min näsa rinna, noll energi att underhålla rätt friska barn och har en hög med skolarbete jag inte får undan nu. I natt börjar lillebror snörvla och nu rinner även mina ögon.
och pga alla regler här i landet får inte gubben vabba då jag ”bara” studerar (på distans tom så jag är ju hemma hela dagarna)
släng in en höggravid kropp i denna soppa. Känns som att vi kommer vara hemma lääääänge
Mäh konstiga regler för vab! När jag pluggade på distans fick absolut min man vabba.
Jag är också förkyld nu. Kände att halsen började klia igår kväll och vaknade i natt vid 4 och kände mig såå dålig Sonen är också snorig men som vanligt annars. Går in i vecka 38 idag. Känns ju bra att bebis kan komma när som helst Ska egentligen till bm idag men måste ju avboka då.