Nu sa dom precis på radion att mitt sjukhus inte heller tillåter partnern att följa med på UL etc. De ställer även in alla tidiga ultraljud. Men dom kan väl inte gärna ställa in ultraljud som redan är bokade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan de säkert . Jag tycker det var svårt att hitta information, 1177 var tex inte uppdaterat här, kanske hos dig?Nu sa dom precis på radion att mitt sjukhus inte heller tillåter partnern att följa med på UL etc. De ställer även in alla tidiga ultraljud. Men dom kan väl inte gärna ställa in ultraljud som redan är bokade?
Nu fick jag veta att det var inställt usch va less jag blev nu. Jag får försöka boka ett privat istället för har inte tålamod att vänta till vecka 20.Det kan de säkert ☹. Jag tycker det var svårt att hitta information, 1177 var tex inte uppdaterat här, kanske hos dig?
Vad tråkigtNu fick jag veta att det var inställt usch va less jag blev nu. Jag får försöka boka ett privat istället för har inte tålamod att vänta till vecka 20.
Håller tummarna för att det inte blir det!Vad tråkigt ☹
Undrar om mitt Kub kommer ställas in också
KUB finns det ju ändå en medicinsk anledning till, så det tror (hoppas) jag inte.Vad tråkigt ☹
Undrar om mitt Kub kommer ställas in också
Stackare. Här är illamåendet rejält idag, trots småätande (hjälper bara för stunden). Har turen att ha sonen hos dagmamman några timmar, men behöver försöka orka plugga under tiden.Fick sjukskriva mig idag från jobbet. Vaknade med huvudvärk och så trött i kroppen att jag kände direkt att det inte var lönt att försöka jobba. Satt dessutom och hulkade över toaletten halva morgonen. Första dagen jag sjukskriver mig från jobbet under denna graviditeten så det är väl ändå okej. Sonen håller dock låda och är supertrotsig och grinig så någon lugn och ro blir det inte
Hur blir det med ditt ultraljud, kommer det bli av?KUB finns det ju ändå en medicinsk anledning till, så det tror (hoppas) jag inte.
Tror det, inte hört nåt och igår läste jag att de planerar att hålla öppet och köra behandlingar som vanligt (bokat privat på IVF-kliniken, som tillhör Livio).Hur blir det med ditt ultraljud, kommer det bli av?
Vad skönt!!!Tror det, inte hört nåt och igår läste jag att de planerar att hålla öppet och köra behandlingar som vanligt (bokat privat på IVF-kliniken, som tillhör Livio).
Knepigt. På min MVC fick man inte ens ha med sig barn.Var hos vanliga bm på kontroll idag. Det är ju väldiga restriktioner på aurora, ultraljud, bb och förlossningen på att ingen partner eller endast frisk partner får följa med. På KVH inte en enda skylt Jag menar det är väl viktigt att även den personalen håller sig frisk så att vanliga kontroller kan fortlöpa? Blir det katastrofläge får väl de hoppa in på förlossningen?
VUL imorgon, nervös till tusen och kommer bli så besviken på min kropp om jag haft allt detta illamående i onödan.
Tyvärr 45 min från jobbet till kliniken, så kommer ha lite tid att sitta och oroa mig på väg dit.
VUL imorgon, nervös till tusen och kommer bli så besviken på min kropp om jag haft allt detta illamående i onödan.
Tyvärr 45 min från jobbet till kliniken, så kommer ha lite tid att sitta och oroa mig på väg dit.