Höstföräldrar 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.
VUL imorgon, nervös till tusen och kommer bli så besviken på min kropp om jag haft allt detta illamående i onödan.
Tyvärr 45 min från jobbet till kliniken, så kommer ha lite tid att sitta och oroa mig på väg dit.
Håller tummarna att allt ser bra ut imorgon!
 
September

2 Martenix, 27 år, första barnet
7 Eli, 32 år, andra barnet
12 KarinStarfighter, 34 år, Andra barnet
14 solkatt, 32 år, andra barnet

Oktober

5 Poison-heart, 28 år, andra barnet
25 Ingela_S, 39 år, första barnet

November
1 hemlig, 37 år, andra barnet
9 Cattaflajna, 27 år, andra barnet
 
Det bästa med att vända sig till ivf-kliniken, trots att de tar 1500 le för ultraljud, är bemötandet. Lika bra nu som när vi "gjorde" sonen. Helst vill de inte ha dit nån i onödan, pga Corona, men om jag är orolig om ett par veckor av den ena eller andra anledningen skulle jag bara höra av mig så får vi ett till VUL utan kostnad.
 
September

2 Martenix, 27 år, första barnet
7 Eli, 32 år, andra barnet
12 KarinStarfighter, 34 år, Andra barnet
14 solkatt, 32 år, andra barnet

Oktober

3 Vinkelina, 35 år, tredje barnet
5 Poison-heart, 28 år, andra barnet
25 Ingela_S, 39 år, första barnet

November
1 hemlig, 37 år, andra barnet
9 Cattaflajna, 27 år, andra barnet
 
Det bästa med att vända sig till ivf-kliniken, trots att de tar 1500 le för ultraljud, är bemötandet. Lika bra nu som när vi "gjorde" sonen. Helst vill de inte ha dit nån i onödan, pga Corona, men om jag är orolig om ett par veckor av den ena eller andra anledningen skulle jag bara höra av mig så får vi ett till VUL utan kostnad.
Det är bra service det! ❤️ Går på en privat ortopedmottagning och det är lika bra där. Man bara: finns det kliniker som bryr sig om sina patienter? 🙄
 
Funderar på om jag borde ladda upp med järntabletter redan nu (utan att ha kollat) Senaste låg jag på ett HB på 104 trots två tabletter om dagen. Kanske de skulle hjälpa lite mot hjärndimman och tröttheten?
 
Funderar på om jag borde ladda upp med järntabletter redan nu (utan att ha kollat) Senaste låg jag på ett HB på 104 trots två tabletter om dagen. Kanske de skulle hjälpa lite mot hjärndimman och tröttheten?

Skadar ju inte att börja redan nu. Har också tänkt börja med blutsaft för min mage tål verkligen inte järntabletter, men glömmer köpa hela tiden :cool:
 
MVC har ingen telefontid idag. Hoppas det inte är varaktigt, behöver ju komma dit för remiss till KUB. Känner verkligen att vi vill ha KUB med tanke på min ålder (blir 38 innan tredje trimestern).
Dom här hormonerna är inte att leka med. Känns som en undergång att inte kunna ringa. Och det går inte att boka tid till bm på nätet.

Kollade på förra MVC men bm jag hade med sonen är inte kvar och vill inte riskera få speciellt en av de andra.
 
September

2 Martenix, 27 år, första barnet
7 Eli, 32 år, andra barnet
12 KarinStarfighter, 34 år, Andra barnet
14 solkatt, 32 år, andra barnet

Oktober

3 Vinkelina, 35 år, tredje barnet
5 Poison-heart, 28 år, andra barnet
25 Ingela_S, 39 år, första barnet

November
1 hemlig, 36 år, andra barnet
9 Cattaflajna, 27 år, andra barnet


Sambon påminde mig om att jag faktiskt bara är 36, fyller 37 i år :angel: . Jäkla hormoner :o :p.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 394
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Jag börjar bli såpass gammal att det börjar bli osannolikt att jag skulle hinna skaffa barn med en partner. Jag måste ju då först hitta...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 121
Tjatter Har med stort intresse läst igenom ca de 10 första sidorna på tråden om Särbegåvning, vilket gjorde att några frågor dök upp. Ska läsa...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Gry
·
Kropp & Själ Jag behöver råd från någon som upplevt liknande. (Inte, ”jag har aldrig haft ont av min kopp, möjligen obehag, det går skitsmidigt, du...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 566
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp