Håller tummarna!!!VUL imorgon, nervös till tusen och kommer bli så besviken på min kropp om jag haft allt detta illamående i onödan.
Tyvärr 45 min från jobbet till kliniken, så kommer ha lite tid att sitta och oroa mig på väg dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!!!VUL imorgon, nervös till tusen och kommer bli så besviken på min kropp om jag haft allt detta illamående i onödan.
Tyvärr 45 min från jobbet till kliniken, så kommer ha lite tid att sitta och oroa mig på väg dit.
Håller tummarna att allt ser bra ut imorgon!VUL imorgon, nervös till tusen och kommer bli så besviken på min kropp om jag haft allt detta illamående i onödan.
Ja! Vad glad jag blir för din skull!7+4 enligt dag, 11,6 mm lång och allt såg bra ut just nu!!
Yes, härligt!!!7+4 enligt dag, 11,6 mm lång och allt såg bra ut just nu!!
7+4 enligt dag, 11,6 mm lång och allt såg bra ut just nu!!
Grattis! Så härligt7+4 enligt dag, 11,6 mm lång och allt såg bra ut just nu!!
Det är bra service det! Går på en privat ortopedmottagning och det är lika bra där. Man bara: finns det kliniker som bryr sig om sina patienter?Det bästa med att vända sig till ivf-kliniken, trots att de tar 1500 le för ultraljud, är bemötandet. Lika bra nu som när vi "gjorde" sonen. Helst vill de inte ha dit nån i onödan, pga Corona, men om jag är orolig om ett par veckor av den ena eller andra anledningen skulle jag bara höra av mig så får vi ett till VUL utan kostnad.
Funderar på om jag borde ladda upp med järntabletter redan nu (utan att ha kollat) Senaste låg jag på ett HB på 104 trots två tabletter om dagen. Kanske de skulle hjälpa lite mot hjärndimman och tröttheten?
Tack snälla för fina ordAlltså, jag som tjuvläst de här trådarna i massor av år måste bara säga - fy fasen vad härligt och fint! ❤
Sambon påminde mig om att jag faktiskt bara är 36, fyller 37 i år . Jäkla hormoner .