Elsa somnar i stort sett enbart i bärsele med napp. Sambon söver henne i famnen men min rygg pallar inte det. Hon har också börjat somna i vagn och ibland i bil.
Med sonen som också var i väldigt närhetsbehov började det med att han somnade i vagn och bil innan vi försökte söva honom i säng. Förutom inför natten har det varit svårt att söva honom och sen lägga ner honom utan att han vaknar.
Om jag var din man skulle jag vara mycket tacksam över uppdelningen på natten
Det är en begränsad period ju. Om han tycker det är viktigt kanske han kan prova (och se att det inte är så lätt)? Jag orkar inte ta steget/fighten riktigt än. Sonen fick fler sovsätt runt halvåret och där är vi ju snart
Kanske löser det sig av sig själv eller så får min rygg nog och vi får ta tag i det. Det jag tycker är lite jobbigt är att vi föräldrar inte får en liten egenstund på kvällen, men det kommer väl tids nog.
Just det. Sambon och Elsa sover i ett rum. Jag i ett annat och storebror somnar i egen säng men kommer ofta in till mig. Så tacksam att sambon sover med Elsa eftersom jag har så svårt att komma till ro med henne bredvid mig