Monkie
Trådstartare
Hoppas det! Jag var nära gråten efter dagens promenad efter att ha kånkat bebis och vagn.Meen vad tjatigt. Men kanske blir bättre när ni byter till sittdelen?
Hon sover inte i bilen heller, som mina andra gjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det! Jag var nära gråten efter dagens promenad efter att ha kånkat bebis och vagn.Meen vad tjatigt. Men kanske blir bättre när ni byter till sittdelen?
Hoppas det! Jag var nära gråten efter dagens promenad efter att ha kånkat bebis och vagn.
Hoppas det! Jag var nära gråten efter dagens promenad efter att ha kånkat bebis och vagn.
Tack! Nio veckor . Hon har en stark viljaHur gammal är din lilla? Här fungerade inte vagn alls förrän typ tio veckors ålder, och han började inte sova i den förrän kring 12-13 veckors ålder. Det är fortfarande lite av ett lotteri om han fortsätter sova när vagnen står still. Samma med bilåkning, först senaste tre veckorna som han alls accepterat att åka bil, innan dess var det skrikfest allt som oftast... 16 veckor gammal på tisdag. Håller tummarna för att din lilla snart accepterar både vagn och bil!
Så var sonen.Jag har en vagnhatare. Alla promenerader är förberedda med mätt och trött bebis, ny blöja, lagom med kläder... Efter tio minuter i den asdyra vagnen med uppgraderade hjul, vaknar bebis och vrålar hysteriskt tills jag bär henne. Ibland går jag ut med sele men det är svårt att klä bebis rätt för det tycker jag. Det är blåsten här på västkusten som är svår, inte temperaturen i sig. Funderar på en bärjacka men de är så satans dyra!
Båda våra har hatat liggdelen på vagnen. Elsa kan somna i vagnen men vaknar typ alltid efter 10-20 min och skriker. Jag har gett upp. För mig är det så stressande med skrikig bebis att det inte är värt det. Vi går ut med sele ibland men ofta är vi mest inne. Med storebror blev det bättre när vi bytte till sittdelen i vagnen och jag tror att det säkert blir det med lillasyster också. Med storebror tyckte jag att det var jobbigt, den här gången gillar jag läget. Med största sannolikhet är det bättre om några månader.Jag har en vagnhatare. Alla promenerader är förberedda med mätt och trött bebis, ny blöja, lagom med kläder... Efter tio minuter i den asdyra vagnen med uppgraderade hjul, vaknar bebis och vrålar hysteriskt tills jag bär henne. Ibland går jag ut med sele men det är svårt att klä bebis rätt för det tycker jag. Det är blåsten här på västkusten som är svår, inte temperaturen i sig. Funderar på en bärjacka men de är så satans dyra!
Ja eller hur, jag blir helt ifrån mig av skrikande bebis. Stress på verkligt hög nivå!Båda våra har hatat liggdelen på vagnen. Elsa kan somna i vagnen men vaknar typ alltid efter 10-20 min och skriker. Jag har gett upp. För mig är det så stressande med skrikig bebis att det inte är värt det. Vi går ut med sele ibland men ofta är vi mest inne. Med storebror blev det bättre när vi bytte till sittdelen i vagnen och jag tror att det säkert blir det med lillasyster också. Med storebror tyckte jag att det var jobbigt, den här gången gillar jag läget. Med största sannolikhet är det bättre om några månader.
Så vanligt det verkar vara. Det ser ju så mysigt ut, och tänk att få bli kringrullad utomhusSå var sonen.
Kolla på begagnat, finns nån fb-grupp för begagnade saker relaterat till att bära har jag för mig.
Jag älskade tydligen vagn som liten, somnade visst direkt.Så vanligt det verkar vara. Det ser ju så mysigt ut, och tänk att få bli kringrullad utomhus
Åh så gulligt!Jag älskade tydligen vagn som liten, somnade visst direkt.
Lillasyster verkar också gilla sin, bara hon är mätt och nybytt på. Tack och lov . Det underlättar.
Fast hon föredrar ju att den rör sig.
Det hade förresten storebror snappat upp redan. Lillasyster grät lite i vagnen r vi skulle ut. Jag sa till henne "men vad är det gumman?" varpå sonen snusförnuftigt svarar "måste gunga vagnen" och så vaggar han den och hon lugnar sig. Hur gulligt var inte det?!
Jag älskade tydligen vagn som liten, somnade visst direkt.
Lillasyster verkar också gilla sin, bara hon är mätt och nybytt på. Tack och lov . Det underlättar.
Fast hon föredrar ju att den rör sig.
Det hade förresten storebror snappat upp redan. Lillasyster grät lite i vagnen r vi skulle ut. Jag sa till henne "men vad är det gumman?" varpå sonen snusförnuftigt svarar "måste gunga vagnen" och så vaggar han den och hon lugnar sig. Hur gulligt var inte det?!
Samma här, håller på med telefonen jämt nu och inser att jag behöver tänka på det när de blir lite äldre, tror det kommer vara svårare än jag trodde .Tvn är på jämt här. Jag har tänkt mycket på hur det kommer bli sen, men just nu är det mitt enda nöje. Tänker också på att jag måste använda mobilen mindre sen, nu sitter jag och läser och knappar när bebis ammar och sover.
Låter helt fantastiskt! Så skönt med välbehövlig avlastning och lagad matIdag har vi åkt iväg på vår julroadtrip, har haft lite självpåtagen karantän i en vecka och nu åkt till barnens farmor och farfar för några dagars vistelse innan vi åker vidare för julfirande hos mina föräldrar om alla håller sig friska. Så himla skönt att komma bort från lägenheten lite och få umgås med andra än varann. Det tär allt en del på relationen att umgås med sin partner dygnet runt i 8 veckor . Vi kom hit vid kl 11 ungefär och har fått sova i 1,5 timme medan farföräldrarna passade bebisarna, sen har vi fått lagad mat och massor med kaffe, det känns helt fantastiskt .
Men åh så skönt att ni fått slappna av så.Idag har vi åkt iväg på vår julroadtrip, har haft lite självpåtagen karantän i en vecka och nu åkt till barnens farmor och farfar för några dagars vistelse innan vi åker vidare för julfirande hos mina föräldrar om alla håller sig friska. Så himla skönt att komma bort från lägenheten lite och få umgås med andra än varann. Det tär allt en del på relationen att umgås med sin partner dygnet runt i 8 veckor . Vi kom hit vid kl 11 ungefär och har fått sova i 1,5 timme medan farföräldrarna passade bebisarna, sen har vi fått lagad mat och massor med kaffe, det känns helt fantastiskt .
Vad härligt det låterIdag har vi åkt iväg på vår julroadtrip, har haft lite självpåtagen karantän i en vecka och nu åkt till barnens farmor och farfar för några dagars vistelse innan vi åker vidare för julfirande hos mina föräldrar om alla håller sig friska. Så himla skönt att komma bort från lägenheten lite och få umgås med andra än varann. Det tär allt en del på relationen att umgås med sin partner dygnet runt i 8 veckor . Vi kom hit vid kl 11 ungefär och har fått sova i 1,5 timme medan farföräldrarna passade bebisarna, sen har vi fått lagad mat och massor med kaffe, det känns helt fantastiskt .
Men åh vad härligt!!Idag har vi åkt iväg på vår julroadtrip, har haft lite självpåtagen karantän i en vecka och nu åkt till barnens farmor och farfar för några dagars vistelse innan vi åker vidare för julfirande hos mina föräldrar om alla håller sig friska. Så himla skönt att komma bort från lägenheten lite och få umgås med andra än varann. Det tär allt en del på relationen att umgås med sin partner dygnet runt i 8 veckor . Vi kom hit vid kl 11 ungefär och har fått sova i 1,5 timme medan farföräldrarna passade bebisarna, sen har vi fått lagad mat och massor med kaffe, det känns helt fantastiskt .
Här har vi idag lyckats vända oss från mage till rygg tre gånger idag, vid två separata gånger. Tycker de känns väääldigt tidigt, hon är ju knappt tre månader