BVC sa att vi inte får /ska klippa
Inhopp från annan tråd men vad var anledningen till att man inte ska klippa naglarna? Har 2 barn och har aldrig hört detta, klippt med nagelsax ( för barn) från nyfödd ålder en gång i veckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BVC sa att vi inte får /ska klippa
Inhopp från annan tråd men vad var anledningen till att man inte ska klippa naglarna? Har 2 barn och har aldrig hört detta, klippt med nagelsax ( för barn) från nyfödd ålder en gång i veckan.
Han har inte reagerat på vaccinet?
Nej det verkar inte så, 1,5 dygn sedan han fick det så vid det här laget borde vi väl märkt något? Har två barn i bekantskapskretsen som ganska nyligen fått vaccinet och fått reaktioner så jag var beredd på något här också, men det verkar som vi slipper det då. Har din lilla reagerat något?
Jag hade en Emmaljunga superviking innan och det var plasthjul som följde med. Var superskumpigt att köra på grusvägen här så köpte nya outdoorhjul och det blev stor skillnad!Det blir lite skumpigt i barnvagnen när jag vill köra till havet, helst varje dag. Vi har plasthjul på vagnen, en Emmaljunga nxt90. Nån som vet om det blir stor skillnad att byta till lufthjul?
Åh, toppen, då är det nog värt att investera i ett hjulset. För 1500Jag hade en Emmaljunga superviking innan och det var plasthjul som följde med. Var superskumpigt att köra på grusvägen här så köpte nya outdoorhjul och det blev stor skillnad!
Det är så billigt att ha barn. Not.Åh, toppen, då är det nog värt att investera i ett hjulset. För 1500
Eller hur! Jag och sambon stod och diskuterade att blöjorna inte är sååååå dyra per paket ändå. Men vi tog inte in i beräkningen hur jäkla många som går åt på en dagDet är så billigt att ha barn. Not.
Vår lilla bajsar oftast bara en gång per dag. Stor skillnad mot när hon var ny i hur stor kostnaden för blöjor är per vecka.Eller hur! Jag och sambon stod och diskuterade att blöjorna inte är sååååå dyra per paket ändå. Men vi tog inte in i beräkningen hur jäkla många som går åt på en dag
Hade det till sonen. Inte säker på att det gav nån effekt dock, kan ju varit tarmarna som mognade vartefter ändå.Försenad 6 veckors kontroll idag, E blir ju 7 veckor idag. 5055 gram och 56,5 cm så växer bra och följer sin kurva. Vår BVC-sköterska tyckte vi ska prova miniform mot magknip så det ska vi testa. Nån annan som gett det?
Samma här. Är det på recept?Hade det till sonen. Inte säker på att det gav nån effekt dock, kan ju varit tarmarna som mognade vartefter ändå.
Funderar på att prova det till lillasyster dock, hon är så extremt pruttig.
Nej det är receptfritt.Samma här. Är det på recept?
Ska man ge droppar innan varje amning?Hade det till sonen. Inte säker på att det gav nån effekt dock, kan ju varit tarmarna som mognade vartefter ändå.
Funderar på att prova det till lillasyster dock, hon är så extremt pruttig.
Har för mig det. Svårt om de ammar i tid och otid dock . Men i så fall några gånger om dagen om jag minns.Ska man ge droppar innan varje amning?
Stor igenkänning på det. Precis så är det här med. Igår lyckades vi dock komma ut till slut med vagnen! Man får verkligen sänka kraven känner jag.Jag ammar och ammar och ammar.... Försökt testa sjal och sele men E blir arg och ledsen av att sitta så nära mjölkbaren utan att ha tillgång. Och när hon blir arg är enda trösten att ammas. Undrar hur länge den här fasen varar? Det blir väldigt mycket stillasittande, idag har vi inte ens lyckats komma ut med barnvagnen.