Jag är på mama mia i stan. Vår ordinarie är supergullig men gör inte UL. vi får fota nästa gång jag blir en motsträvig kärring när de är sådär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan prova Aco vitt vaselin också. Brukar sitta i längre än olja.Är det någon annan som har blivit känslig down there?
Har märkt idag och för någon dag sen att när jag torkat mig efter toabesök så blir musen lite irriterad trots att jag är superförsiktig. Känns som en lite brännande känsla en stund efteråt.
Svamp är det inte för det fick jag under en av mina andra graviditeter och då var det inte så här men den är väl ömtålig nu eller nåt
Men ska jag bara låta det va eller och hoppas det bara är tillfälligt?
Har googlat men det står ju bara att musen kan bli känslig. Inte något om man hur man kan underlätta. Det är klart irriterande att gå runt med den känslan mellan benen
Lämnar tråden tyvärr, lycka till alla andra!
Party!
Usch då. Har ni varit på parterapi eller något liknande? Vad är det som tryter? Är det så att ni bara har svårt att hålla sams eller är kärleken slut? Gud vilken jobbig situation.
Hoppas att det på ngt sätt löser sig. Skickar en stor kram.
Är diagnosen ett problem och medicineringen verkar kass kanske ni ska ta ett samtal hos läkaren tillsammans där du förklarar hur du upplever att han förändrats med medicinen? Han kanske har svårt att förklara det du upplever?Vi har testat allt känns det som. Vi har det jättebra så länge vi inte blir osams. Då blir det väldigt destruktivt och vi har svårt att vända det. Min sambos adhd har mycket med det att göra. Nu äter han dessutom Ritalin som gör honom värre istället för bättre enligt mig.
Så tråkigt Kram!Lämnar tråden tyvärr, lycka till alla andra!
BeklagarLämnar tråden tyvärr, lycka till alla andra!
Alltså, nu har nog hormonerna slagit till på riktigt här. Jag kan börja gråta för exakt vad som helst, när som helst. Tålamodet är dessutom lika med noll