Höstföräldrar 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har RUL imorgon. V15, 14+2. Känns extremt tidigt?
jag tror BM bokat fel, vi pratade om slutet av april men på lappen står 26 mars.
well.. att få se bebis är inget negativt :)

@Nrtre Brösten ja, jäklar vad mina gör ont! Ibland vaknar jag mitt i natten för att jag vänder på mig och kommer åt brösten O_o

Haha, det gjorde jag häromdagen :p
Men någon mjölk har det iaf inte dykt upp än :up:
Jag började läcka runt vecka 12 första gången och runt vecka 10 andra gången ända till bebisen kommit ut :crazy:
Jag hoppas jag slipper denna gången. Det är ingen droppe vi pratar om heller utan det blir fläckar på bh, tröja, lakan O_o

jag tror BM bokat fel, vi pratade om slutet av april men på lappen står 26 mars.

Lite tidigt är det. Jag var i vecka 17+4 båda gångerna jag gjort RUL.
Men inte helt möjligt att du får komma tillbaka senare igen. Beror väl lite på hur mycket dom ser skulle jag tro :)

Haha, det gjorde jag häromdagen :p
Men någon mjölk har det iaf inte dykt upp än :up:
Jag började läcka runt vecka 12 första gången och runt vecka 10 andra gången ända till bebisen kommit ut :crazy:
Jag hoppas jag slipper denna gången. Det är ingen droppe vi pratar om heller utan det blir fläckar på bh, tröja, lakan O_o
Jäklar, jag hoppas jag slipper läcka mjölk :o Ja, i slutet är det väl kanske något att räkna med mer eller mindre, men det får gärna vänta tills dess i alla fall :p

Jag känner mig lugnare ikväll än igår. Men oron kommer väl imorgon innan ul är klart. Hoppas på att kunna sova inatt. Sambon jobbar inatt så det brukar vara dåligt med sömn då ändå.

Min flytning blev en liiiiiten blödning under dagen, försöker ha is i magen men eftersom jag fått missfall tidigare blir man ju såklart dum i huvudet av alla tankar... Nu är jag bortrest men tänkte ringa bm på fredag om det håller i sig, och isåfall boka tid hos Studentgyn på måndag.

Håller tummarna för dig imorgon @Linisen!

Jävla skit. Trillade just ner en bröllopsinbjudan i brevlådan från sambons kusin och fästmö. Den 12 september, 45 mil hemifrån. :grin:

Jag har BF 8 april och vi är bjudna på ett bröllop i mitten av maj.

Min lillasyster ska gifta sig 5/9. Jag har BF 17/9 och bor 30 mil bort. Min systersons tjej har BF 25-26/8. Kan bli ett spännande bröllop. :p

Annars är det lite bättre med tröttheten och illamåendet. Gick in i v16 idag. Däremot har allt havererat igen med sambon...vet i sjutton hur det kommer bli framåt. :(

September
1/9 - Californication, Stockholm, 1:a barnet
14/9 - Norma - Vävarad
17/9 - krambanan, Skåne, 1a barnet
17/9 - Quickstep, Halland 2:a barnet.
21/9 - westerngirl- Småland
22/9 - pontevecchio, Sthlm. 1a barnet.
26/9 - zewz - Småland, 2:a barnet

Oktober
4/10 - Flixon, Skåne. 1a barnet
4/10 - annoj - Småland, 1:a barnet
13/10 - Fivi - Gotland, 1:a barnet
17/10 EnLitenAnna, Sörmland, 2:a
23/10 Linisen, Uppland 1a barnet
27/10 Terqa, Södermanland 2a barnet
31/10 Nrtre, 3:e barnet
31/10 Allevo, 1a barnet

November
4/11 - BuenoBull, Uppland, 2:a barnet
5/11 - TantGredelin, Stockholm 1a barnet
17/11 - Akvileja, Uppland. Första barnet.
19/11 - bebisinovember, Uppland. 1:a barnet.

Ännu en nu version med mitt nya datum :)

Min lillasyster ska gifta sig 5/9. Jag har BF 17/9 och bor 30 mil bort. Min systersons tjej har BF 25-26/8. Kan bli ett spännande bröllop. :p

Annars är det lite bättre med tröttheten och illamåendet. Gick in i v16 idag. Däremot har allt havererat igen med sambon...vet i sjutton hur det kommer bli framåt. :(

Party! :banana:

Usch då. Har ni varit på parterapi eller något liknande? Vad är det som tryter? Är det så att ni bara har svårt att hålla sams eller är kärleken slut? Gud vilken jobbig situation. :( :crazy:

Hoppas att det på ngt sätt löser sig. Skickar en stor kram.

Jo det låter som väldigt tidigt. När jag var på RUL så blev jag flyttad 10 dagar. Eftersom bebisen var så mycket mindre än de räknat med kunde de inte se och mäta allting så jag fick en ny tid och komma tillbaka igen 2 veckor senare. När jag var där första gången blev jag flyttad till 16+6.

Så det låter ju som att det är felbokat. Ställ in dig på att de inte kommer att kunna se allting och att du får göra om det. Är ju inte världens jobbigaste problem att få titta på sin bebis en gång till dock ;)

var inte vår vanliga BM och gud så glad jag är för vår vanliga!
denna tog sonika tag i mina trosor och drog ned, sen hällde hon på gelén för att efter säga "ja nu blir det ju kallt". eh jo, jag kände det.
Frågade om vi kunde få en bild när vi ändå var där "ja men då får du betala nästa gång". vi kan fota från skärmen om det är ett sånt stort problem :meh:
fingertoppskänslan hos vårdpersonal ibland alltså..

var inte vår vanliga BM och gud så glad jag är för vår vanliga!
denna tog sonika tag i mina trosor och drog ned, sen hällde hon på gelén för att efter säga "ja nu blir det ju kallt". eh jo, jag kände det.
Frågade om vi kunde få en bild när vi ändå var där "ja men då får du betala nästa gång". vi kan fota från skärmen om det är ett sånt stort problem :meh:
fingertoppskänslan hos vårdpersonal ibland alltså..

Jisses! Var gjorde du RUL någonstans? :eek: Vi gjorde på KS i Solna och fick en helt fantastisk BM. :banana: Bild behövde vi inte ens be om. Och det var inte ens RUL, det var KUB. Förstår inte varför du inte skulle kunna få en bild. :cool: Då blir det ju 2 totalt - samma antal som dom som gör både KUB och RUL.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 507
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
  • Låst
Gravid - 1år Nu har alla bebisarna kommit och lagom till deras första jul så fortsätter vi att hänga här i nya tråden :heart September 1/9...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
106 797
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar