Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huvudet på spiken. Det är bara det att inget verkar fungera. Vi missförstår varandra hela tiden. Att han har Adhd hjälper ju inte heller till.
Snälla säg att det är någon mer än jag som är EXTREMT svullen om magen?!?!
På morgonen när jag vaknar ser jag rätt normal ut, men på kvällarna ser jag verkligen höggravid ut! Vet att tarmarna jobbar annorlunda osv, men jag är i v.13 nu så det borde väl lugna av nu? Längtar tills det blir en "riktig" bebismage!
det är det jag tror ni behöver hjälp med. Att spegla varandra så det blir tydligt.
Snälla säg att det är någon mer än jag som är EXTREMT svullen om magen?!?!
På morgonen när jag vaknar ser jag rätt normal ut, men på kvällarna ser jag verkligen höggravid ut! Vet att tarmarna jobbar annorlunda osv, men jag är i v.13 nu så det borde väl lugna av nu? Längtar tills det blir en "riktig" bebismage!
Hur brukar man gå upp i vikt förresten? Jag har bara gått upp något kilo sedan jag plussade. Känns rätt lite?
Hur brukar man gå upp i vikt förresten? Jag har bara gått upp något kilo sedan jag plussade. Känns rätt lite?
Jag känner mig nästan skendräktig. Ont i brösten, men annars mår jag finfint. Är i vecka 7+3. Hm. De säger ju att man inte ska oroa sig om man mår bra, men något borde man väl känna av? Jaja, det kommer väl.