Tips: Kissa förstJag har inte ridit på två veckor pga semester, ska bli spännande att sitta upp till helgen eftersom det känns som det hänt så himla mycket de senaste två veckorna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips: Kissa förstJag har inte ridit på två veckor pga semester, ska bli spännande att sitta upp till helgen eftersom det känns som det hänt så himla mycket de senaste två veckorna!
Haha! Bra tipsTips: Kissa först
Haha! Bra tips
Tur att jag oftast har ett ridhus för mig självMvh fick sätta sig och kissa i ett mörkt hörn på grannens ridbana med hästen i handen en kväll förra veckan
Nu blir jag tokig! Hm är helt utsålt på byxor i stl förutom 34 eller 44 i butikerna. Lindex har endast online men där är också alla 38-40 slut. In på hm.se, men vad sjutton! Där är det också slut i storlekar!!
Vart köper ni mammabyxor? Har jag hamnat i nåt limbo eller?
RUL idag! Hoppas vi ser könet, skall bli riktigt spännande. Måste man "spara kisset" innan RUL också precis som KUB eller kan man kissa på fritt? Någon som vet?
Mvh fick sätta sig och kissa i ett mörkt hörn på grannens ridbana med hästen i handen en kväll förra veckan
Varför ska man inte kissa innan RUL? det sa de inget om till mig.
Spännande med RUL, både för att se så allt är bra och för att få reda på könet Jag är så himla nyfiken, 3 veckor kvar...1/9 - Californication, Stockholm, 1:a barnet, pojke
14/9 - Norma - Vävarad
17/9 - krambanan, Skåne, 1a barnet
17/9 - Quickstep, Halland 2:a barnet.
21/9 - westerngirl- Småland
22/9 - pontevecchio, Sthlm. 1a barnet.
26/9 - zewz - Småland, 2:a barnet
Oktober
4/10 - Flixon, Skåne. 1a barnet
4/10 - annoj - Småland, 1:a barnet
13/10 - Fivi - Gotland, 1:a barnet
17/10 EnLitenAnna, Sörmland, 2:a
23/10 Linisen, Uppland 1a barnet
27/10 Terqa, Södermanland 2a barnet
31/10 Nrtre, 3:e barnet
31/10 Allevo, 1a barnet
November
4/11 - BuenoBull, Uppland, 2:a barnet
5/11 - TantGredelin, Stockholm 1a barnet
19/11 - bebisinovember, Uppland. 1:a barnet.
Bebisen var bråkig och ville inte alls riktigt idag, men hon var ganska säker på att det var en pojke. Dock inte lätt att se när både navelsträng och fot var i vägen. Hade hoppats på en tjej, men men.