Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis @californication !
Var på 2:a besöket hos BM igår, tog blodprover/kissprov osv. Nästa onsdag blir 1:a UL
Jag misstänker ju fortfarande att jag är längre gången än vad BM räknat på med ca. 2-3v. Hon kände lite på magen och blev lite misstänksam.. Å andra sidan hade jg inte gjort nr. 2 på 3 - 4 dagar. Kanske därför det kändes större? Men kan nu då missa att göra KUB-testet, är det viktigt eller är det bara för att hitta ev. downs - avvikelser? För det verkar ju ändå inget säkert kort utan måste gå vidare med fostervattenprov ifall att, ändå.
Varför kan man inte göra det om man bara är någon vecka längre gången?
Håller alla tummar jag har!Här är oron total, upptäckte igår kväll blod på pappret när jag kissat. Har inte kunnat sova alls, har mest sprungit på toa hela natten...när jag upptäckte det var det ganska klarrött men har nu under dagen övergått till mer brunt.
Ska till gynakuten om en stund, håll gärna tummarna för oss...
Det gick inte vägen, MA i v7. Så jag lämnar tråden och önskar alla er andra lycka till.
Det gick inte vägen, MA i v7. Så jag lämnar tråden och önskar alla er andra lycka till.
Är det någon som har problem med fogarna, eller har haft innan? De senaste två dagarna har jag fått ont bak kring svanskotan när jag går fort (vilket jag alltid gör). Jag har också, på kvällarna, fått ont i/kring/vid(?) blygdbenet typ, en korsning mellan ilning och hugg. Ingen stark smärta, mer obehag än ont men inte så trevligt ändå. Det kring svanskotan är mer korta molanden, fast det gör ondare. Kan det vara fogarna (så här tidigt? v. 16)?
Jag beklagar verkligen! Stor kram!Det gick inte vägen, MA i v7. Så jag lämnar tråden och önskar alla er andra lycka till.
Tack, fast jag hade gärna väntat lite längre med att bli medlemDet är säkert fogarna. Välkommen till klubben!
Kolla gärna upp foglossningsbälte hos sjukgymnasten redan nu, det kan hjälpa dig längre fram.
Bilden blir tydligare när blåsan är fylld. (Men det verkar inte stämma på alla så det beror säkert på hur livmodern ligger).