Hur brukar man gå upp i vikt förresten? Jag har bara gått upp något kilo sedan jag plussade. Känns rätt lite?
Är i v.15 nu och har bara gått upp ca 0,5kg. (Är inte överviktig) får se vad det hamnar i slutändan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur brukar man gå upp i vikt förresten? Jag har bara gått upp något kilo sedan jag plussade. Känns rätt lite?
Tradera!Nu blir jag tokig! Hm är helt utsålt på byxor i stl förutom 34 eller 44 i butikerna. Lindex har endast online men där är också alla 38-40 slut. In på hm.se, men vad sjutton! Där är det också slut i storlekar!!
Vart köper ni mammabyxor? Har jag hamnat i nåt limbo eller?
Nu blir jag tokig! Hm är helt utsålt på byxor i stl förutom 34 eller 44 i butikerna. Lindex har endast online men där är också alla 38-40 slut. In på hm.se, men vad sjutton! Där är det också slut i storlekar!!
Tradera!
Nu blir jag tokig! Hm är helt utsålt på byxor i stl förutom 34 eller 44 i butikerna. Lindex har endast online men där är också alla 38-40 slut. In på hm.se, men vad sjutton! Där är det också slut i storlekar!!
Ibland säljs nytt men gravidkläder är oftast knappt använda. Så länge är man ju inte stor liksom dessutom slipper man ju gifterna i plaggen om de är tvättade.Gillar inte begagnat men det kanske finns nytt också?
En del nytt, men det mesta är ju använt ett par månader. Jag är inte heller så förtjust i att köpa begagnat men mammakläder används så kort tid att de dels ofta är i väldigt bra skick och dels är jag inte villig att lägga flera tusen på kläder jag ska ha ett halvår. Jag nöjer mig inte med två par byxor liksom utan vill kunna variera och känna mig finGillar inte begagnat men det kanske finns nytt också?
Jobbar på kontor så som Equlina säger, vill gärna ha lite ombyten.
ridbyxorna går på men har inte knapp utan hyska, den hamnar rätt oskönt mitt i magen. helt uppknäppt funkar inte så får rota igenom lagret och se om nåt passar.
Det går sådär att rida än så länge, efter 30 min stramar det i magen och på sidorna rätt ordentligt.