Uppdatering.Tack för tipset. Ska kolla där
De hade bara de små till liggdelen tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering.Tack för tipset. Ska kolla där
Då måste jag ha missuppfattat vilken variant du ville ha för när jag kikar nu hittar jag åkpåsar för sittvagn som är grå och har långhårigt lammskinn på insidan.Uppdatering.
De hade bara de små till liggdelen tyvärr
Kollade igen och hittade nu. Vet inte om det berodde på ar jag gjorde en annorlunda sökning nu.Då måste jag ha missuppfattat vilken variant du ville ha för när jag kikar nu hittar jag åkpåsar för sittvagn som är grå och har långhårigt lammskinn på insidan.
Helst hade jag haft en åkpåse i fårskinn där locket kunde plockas av helt men det verkar inte finnas.
Verkligen fantastiskt!Vi har fått förskoleplats! På vårt förstahandsval, där vi hade köplats 101 när jag kikade i måndags! En del av mig känner: och en annan del:
Platsen är vår från den 30/11 men jag vet inte riktigt när vi ska börja. Vi har tänkt oss inskolning/mjukstart i december och sedan start på riktigt i januari men jag antar att vi måste kolla med förskolan hur de vill ha det också.
Åh min lilla tulta, ska hon och jag inte vara hemma tillsammans mer nu?
Vi har fått förskoleplats! På vårt förstahandsval, där vi hade köplats 101 när jag kikade i måndags! En del av mig känner: och en annan del:
Platsen är vår från den 30/11 men jag vet inte riktigt när vi ska börja. Vi har tänkt oss inskolning/mjukstart i december och sedan start på riktigt i januari men jag antar att vi måste kolla med förskolan hur de vill ha det också.
Åh min lilla tulta, ska hon och jag inte vara hemma tillsammans mer nu?
Jag tänkte vara hemma till sept nästa år. Hoppar dock in och jobbar lite kvällar och helger för att dryga ut kassan och dagarna lite.
Hur mycket sover era gryn nu? Vi har ju aldrig haft någon rytm att tala om men nu sover hon ju oftast på nätterna iaf. Problemet blir när hon sover för lite på fmpasset. Hon är ju trött redan två timmar efter hon gick upp. Ibland drar jag på det, som idag då hon somnade efter halv elva. Dvs varit igång över 3,5 timme. Lik förbaskat sov hon bara 45-60 min. Vilket gör att hon är ju dösvår att hålla igång till läggning. Igår vaknade hon vid elva, så hon behövde sova på em igen och då fick vi inte ikull henne förrens tio och sen upp vid sju idag... Hon sover alltså i snitt kanske 12-13 timmar per dygn. Sonen sov några timmar till per dygn när man var i samma ålder. När han började sova ett pass så sov han gärna 2,5 timma i sträck. Det har bara hänt tre gånger i Alice lilla liv
Grattis i efterskott Ava! Men vad tråkigt med förskoleplats. Hoppas det löser sig på något sätt!Och Ava fyller år idag! Hon föddes vid 01 så nu är det snart ett år och en dag sen jsg låg där på bb och försökte fatta att hon äntligen var här.
Hon vägrar fortfarande att gå, krypa går snabbast. Men hon är go och glad, så jag får bara vänta... Lite frustrerad mamma bara, hon är rätt tung
Och någon förskoleplats fick hon inte, så dom tyckte vi skulle söka någon annanstans. Så när hon får, och vart, det vet jag inte. Känns skit faktiskt, maken har varit hemma ett år, han behövs på sitt jobb nu, och jag har fortfarande studier som jag inte kan avbryta (skulle innebära 13 mils pendling enkel väg per dag annars sen, inte sugen på det.) men att skola in Ava, för att sen försöka flytta henne känns inte roligt. Men ha barnen på olika förskolor med två mil emellan känns inte heller roligt. Eller ta storasyster från sina kompisar.
Oj vilken skillnad! Här har vi precis passerat 10 kg med knapp marginal :-)Här var vi på BVC idag för ettårskoll. Sprutan gick fint, lite gråt som avstyrdes med såpbubblor. 81 lång och 13,375. Drar 86-92 i kläder. Jisses, ingen bebis längre! Och jag som skulle vara nöjd med två barn kan tänka mig ett till, men om några år så jag hinner plugga klart först. Och så måste jag få med maken på tåget också...