Sv: Höstföräldrar 2013
Kan tipsa om att lägga en hoprullad liten handduk under bröstet om det är så att hon har svårt och få tag i bröstet när du ligger ner. Eirah har det, men då har jag oxå stora och tunga bröst, då hjälper rullen mycket.
Har du fått din natt utan att bli väckt? Hoppas på det, de är guldvärt. Här är det knappt någon idé, för sambon vaknar inte ens, så jag skulle ändå vakna om jag inte gick o la mig på 3e våningen..
Men det kommer väl.
Jag har inte fått till liggammandet men det är väl som med allt annat, övning ger färdighet . Sambon föreslog att jag skulle pumpa och sedan skulle han ta en natt och mata med flaska så att jag fick sova och jag var väl inte sen att tacka ja till det erbjudandet.
I dag är det perfekt ridväder ute, gissa om jag längtar upp på hästryggen igen. Jag ska dock vänta ett litet tag till så att allt känns bra i kroppen. Det får bli en promenad med barnvagnen i stället.
Kan tipsa om att lägga en hoprullad liten handduk under bröstet om det är så att hon har svårt och få tag i bröstet när du ligger ner. Eirah har det, men då har jag oxå stora och tunga bröst, då hjälper rullen mycket.
Har du fått din natt utan att bli väckt? Hoppas på det, de är guldvärt. Här är det knappt någon idé, för sambon vaknar inte ens, så jag skulle ändå vakna om jag inte gick o la mig på 3e våningen..
Men det kommer väl.