Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har inte kommit upp på dina sidor om du loggar in på försäkringskassan då?
Nä, det står att jag har 0 kr i årsinkomst, riktigt så illa är det inte..
Kanske ska ringa och höra... Men visst borde man väl få besked om SGI innan man ansöker om FP?
Kan ju uppdatera lite
Sammandragningarna har fortsatt vara konstanta med sina 4 minuters mellanrum sedan vändningen igår. Igår på kvällen kom molvärken tillbaka men jag va TRÖTT så jag somnade ifrån dem och har sovit 13 (!!!) timmar utan att ens varit uppe och kissa. Tur man är uppväxt med mensvärken från helvetet så man är lite härdad
Nu ska väl batterierna vara ordentligt laddade så nu hoppas jag att värkarna kommer igång ordentligt igen Och så hoppas jag att skitungen ligger där den ska!
Fick kommentarer från barnmorskorna och läkarna igår att det va en riktig vilding därinne....jotack.. Så de skulle tyvärr inte bli så förvånade om den vände sig igen och då får jag välja på att antingen föda i säte (då skulle de mäta bäckenet och grejja) eller snitta pest eller kolera...
Huvva nej den får fint ligga kvar! Det va iaf bra med mina täta sammandragningar för att de snabbt skulle kunna putta ner bebis i bäckenet igen om h*n låg kvar med huvudet neråt.