Sv: Höstföräldrar 2011
Ja jag har hemsk foglossning fick också tidigt hoppas bara jag slipper allt jag hadde med tjejen hadde då hemsk fogkossning,brock och var svullen och hadde mkt ont. kan tänka att det blir nå liknande nu då jag redan känner så mkt och nu desutom har en trottsig 2 åring att bära! Jag jobbar vanligen ca 70-75% bara men vi får se hur länge det går svårt redan nu Har senaste tiden skadat mig 2 gr 1 g vek sig knät bakåt och en gång klämde en sugga fast mitt ben mellan henne och ett ligg skydd :/
Vad gullig tummbilden var!!
Längtar så till vårt rul sist såg vi ju bara en litenliten sak med ett starkt hjärta
Idag har jag varit hos läkaren. De blev sjukskrivning heltid 2 veckor och därefter 50% kanske är lika bra... jag är glad att kunna jobba 50 % i alla fall!
Någon mer än jag här inne som har foglossning? Jobbigt när de ska komma så tidigt (är bara v.13 o har haft de sen v.10)
Får se de positivt nu får jag en chans att vila mig och kan göra mitt bästa den tid som jag är på jobbet!
Ja jag har hemsk foglossning fick också tidigt hoppas bara jag slipper allt jag hadde med tjejen hadde då hemsk fogkossning,brock och var svullen och hadde mkt ont. kan tänka att det blir nå liknande nu då jag redan känner så mkt och nu desutom har en trottsig 2 åring att bära! Jag jobbar vanligen ca 70-75% bara men vi får se hur länge det går svårt redan nu Har senaste tiden skadat mig 2 gr 1 g vek sig knät bakåt och en gång klämde en sugga fast mitt ben mellan henne och ett ligg skydd :/