Höstföräldrar 2011

Sv: Höstföräldrar 2011

Vad gullig tummbilden var!! :)
Längtar så till vårt rul sist såg vi ju bara en litenliten sak med ett starkt hjärta :)

Idag har jag varit hos läkaren. De blev sjukskrivning heltid 2 veckor och därefter 50% kanske är lika bra... jag är glad att kunna jobba 50 % i alla fall!
Någon mer än jag här inne som har foglossning? Jobbigt när de ska komma så tidigt (är bara v.13 o har haft de sen v.10) :cry:

Får se de positivt nu får jag en chans att vila mig och kan göra mitt bästa den tid som jag är på jobbet!

Ja jag har hemsk foglossning fick också tidigt :( hoppas bara jag slipper allt jag hadde med tjejen hadde då hemsk fogkossning,brock och var svullen och hadde mkt ont. kan tänka att det blir nå liknande nu då jag redan känner så mkt och nu desutom har en trottsig 2 åring att bära! Jag jobbar vanligen ca 70-75% bara men vi får se hur länge det går svårt redan nu Har senaste tiden skadat mig 2 gr 1 g vek sig knät bakåt och en gång klämde en sugga fast mitt ben mellan henne och ett ligg skydd :/

Jag har börjat känna av fogarna lite lite om jag sitter direkt på golvet och har benen i kors. Vilket kan hända några gånger varje dag på jobbet. Men än så länge går det över direkt när man vilar lite med utsträckta ben.

På fredag är det äntligen dags för rul! Längtar massor och är nervös samtidigt. Men jag tycker att jag känner av dem svagt varje dag iaf.

Grattis Angel till ett lyckat rul! Vad roligt att få se så fina bilder! Hoppa satt jag kan dela med mig av lite bilder på fredag.

Jaha då ringde de från specialinst mödravården nyss hadde tid i morgon em men de undrade om jag kunde komma på morgonen i stället..kanske vill de gå hem tidigt;) får ju i ala fall se den lilla i morgon! är 3 barnet men är mer nervös nu än någonsin!! tycker den är så lungn i magen känner bara svaga rörelser och inte så offta. Magen börjar dock bli stor;) kan känna livmodern i höjd med naveln och det syns också att det är en bula upp till naveln..ser ut som jag stoppat en fotboll i byxorna ha,ha...får se nu om de säger kön i västerås tvivlar men..man kan ju lirka lite;) bara allt är bra är jag nöjd!!:)

Lycka till!

Du kanske får Lisbeth du med :D

Lycka till!

Du kanske får Lisbeth du med :D

Mmm får se vem det blir:laugh:
dax att åka då..lite orolig haft så mkt ont i magen de senaste dagarna hugger i ljumskarna så man viker sig dubbelt:( men man får kanske mer krämpor efter fler barn..ska bli såååå spännande får se nu om de säger kön:p

Allt såg bra ut och jag hadde med lisbeth behöver jag säga mer:D dock flyttade fram bf till 26 okt:( men,men de andra har ju kommit typ 2 v innan så vi får se när bebis kommer ;)

Så du fick inte veta för du hade Lisbeth menar du? :D
Skönt att det så bra ut :) in med bilder också! :D

Där ser man! :) Vi ville ju inte veta nu men kanske till nästa gång ;)

Ja kanske det:laugh: jag tycker att hon var mkt bra och var trevlig och visade allt och förklarade bra :D skickade även med en bild gratis ;)

Ja hon va liksom snäll utan att vara mesig och pluttigullig. Rak och trevlig med humor. Gillade henne mkt jag med :)

Kl

Här har vi också haft ett lyckat RUL! Två små friska bebisar som busade med bm så det tog lite tid att få bra bilder. Lägger in bilder ikväll när jag kommer hem från jobbet. Fick bf flyttat två dagar till den 18/10. :)

Va roligt! Och skönt! :)

Spännande med tvillingbilder! :bump:

September
11- Corminta. Forsta barnet
23- Restless. Första barnet
24- Voltigehoppare. första barnet

Oktober
14 - thoora, första barnet
15 - Thera, första barnet
16 - sofflan82, första barnen, tvillingar (fd. kalaskulan)
19 - Mikan, tredje barnet
26 -raggarn tredje barnet.
28 - Vimsan, första barnet
31 - e_lin_a, andra barnet.
31 - _Angel87_ , första barnet

November
14 - Missjackpot, första barnet
16 - villvaraanonym, första barnet
18 - Oregano, andra barnet

Vad skönt att höra att fler känner av fogarna....eller nej inte skönt alls för jag vill inte att någon ska ha ont :) men skönt att veta att man inte är ensam!!

Vad spännande med alla rul som har gått så bra! Ser framemot att se era bilder!

Haha kommer på mig själv med att också vilja ha lisbeth! haha! Tycker att mig bm är lite mesig och lätt kommer bort från ämnet. Verkar tycka att de är roligare att snacka möbler med min sambo :crazy: hmmm. Menmen hon ska ju inte göra rul ialla fall :)
:banana::banana:

Måste ju ändra min med en dag också ;) Fast bebis lär ju inte kolla på datumet, den kommer väl när den kommer...

September

Oktober
15 - raggarn tredje barnet.
16 - sofflan82, första barnen, tvillingar (fd. kalaskulan)

November

Länge sen Restless skrev något... eller har hon bytt nick? Hoppas allt gått bra bara!

:) Tänkte på d innan.. länge sen ja var här!:cry:

UL gick bra.. himmel vilket snurrande o sparkande d va inne i magen!:banana:
Allt såg bra ut o han/hon hade pappas huvudform stackarn:D
nytt datum.. 21 sept ska Liten levereras:)

Hur kopierar man o ändrar dat på våra bf-listor?

Skönt att höra att det gick bra! :bow:
Släng gärna in bilderna om du har möjlighet, är så kul att se! :)

Markera - högerklicka - kopiera - högerklicka - klistra in
precis som med vanlig text :D

September

Oktober
15 - raggarn tredje barnet.
18 - sofflan82, första barnen, tvillingar

November

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 986
Senast: Nixehen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 124
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar