Höstföräldrar 2011

Sv: Höstföräldrar 2011

Här kommer mina bilder från RUL. Tvilling 2 ville inte riktigt vara med på foto, så det blev bara två foton på den, så då tog vi bara två foton på tvilling 1 också. Som bm sa, vi kan ju inte börja favorisera den ena redan.. ;)

Tvilling 1
32389652.jpg

32389650.jpg

Tvilling 2
32389654.jpg

32389658.jpg

Ett försök att få med båda på samma bild, oftast vart det så att om den ena visade huvudet, så visade den andra fötterna.. Så lite dålig bild, men man ser tydligt skiljeväggen och så är det bådas huvuden som skymtar.
32389656.jpg

Än så länge ser det inte så trångt ut där inne ;)

Jag ska på ultraljud på torsdag :bump:

Nää, än så länge finns det gott om plats. :) Får se hur länge det blir så.

Ikväll har jag känt av foglossning (?) för första gången, INTE skönt alls. Kommer bara efter att jag suttit ner och sedan reser mig. Att stå länge, tex. att laga mat, då har jag fått ont i ländryggen istället.. Jag som inte haft ont alls har haft en hel del ont under kvällen idag. Förhoppningsvis är det en engångsförteelse.. ;)

Jag tror jag också börjat känna av lite i fogarna.. Lite ont i höften i mellanåt.

En rolig grej däremot är att här sparkas det som 17 nu förtiden och ibland studsar hela magen :D :love:

Roligt med så mycket rörelse! Här är det mest buffar än så länge. Tv1 har ju moderkakan i framväggen så där känner jag mer hur hen trycker och bökar lite medans tv2 har moderkakan i bakvägg och där känner jag lite tydligare rörelser. Men igår var den relativt lugn, men de har väl sina dagar får vi hoppas. Tror att båda bebisarna är relativt lugna, de rör ju på sig det har vi ju sett, men de gör ju inga kullerbyttor och så direkt. Så de har kanske inte riktigt lika mycket plats att leva rövare på.

Kan knappt gå i dag jagade min häst 3 tim i lördags(vägrade komma in) :(
Känner av lillen lite mer nu dock inte så mkt fram i magen då moderkakan ligger i framvägg så känner mer på sidorna:laugh: Har tängt mkt på att de ändrade bf kan inte stämma allt blir fel..men bara vänta och se båda mina andra har ju kommit tidigare v 37 och v 38 ;) så denna kommer nog med tidigare. Roligt nu när det händer lite saker..magen växer och man känner bebis :D och den kinesiska kalendern stämmer på mig även nu nr 3 så himmla otroligt:p

Jag har också moderkakan i framvägg och känner mest på sidorna men ibland tar den i för kung och fosterland, då hoppar det mitt fram också :D

Jag har fått olika svar på kinesiska kalendern när jag kollat den på olika internetsidor...

Jag har också moderkakan i framvägg och känner mest på sidorna men ibland tar den i för kung och fosterland, då hoppar det mitt fram också :D

Jag har fått olika svar på kinesiska kalendern när jag kollat den på olika internetsidor...

Mm så känns det för mig med men du skulle ha tidigare va? så du känner nog mer ;) Mina stämmer i alla fall alla 3 men då har jag bara kollat liberos och en till:D

Japp jag tror vi var "tredje paret ut" :D

På de när man ska kolla färgrutor blir det pojke men ska man fylla i fler datum och sen trycka "beräkna" blir det flicka.

Ok, stämmer dem så blir det vad jag trott att det ska bli dvs. en grabb. Sambon tror på tjej och bland vännerna är det 50/50, kanske något fler på tjej. Dock tror min bonusmorsa att det blir en pojk och hon har aldrig haft fel förut :o Fast detta kanske blir undantaget :D Får starta en liten bettinggrupp tror jag ;)

Det spelar absolut ingen roll men ooooh så spännande :bump:

Ok, stämmer dem så blir det vad jag trott att det ska bli dvs. en grabb. Sambon tror på tjej och bland vännerna är det 50/50, kanske något fler på tjej. Dock tror min bonusmorsa att det blir en pojk och hon har aldrig haft fel förut :o Fast detta kanske blir undantaget :D Får starta en liten bettinggrupp tror jag ;)

Det spelar absolut ingen roll men ooooh så spännande :bump:

Man brukar ha rätt bra på känn vad det är;) då vi väntade nr 2 så sa vår grabb att det var en tjej han gav sig inte då vi sa men om det är en pojke då..Nej sa han lillasyster och han hadde rätt barn e duktiga ;) Nu vet ju jag vad nr 3 blir och jag misstängte rätt har mått helt olika under graviditeterna:p
Kul med första väntan och att gissa och fundera vad det är:laugh:

.

En rolig grej däremot är att här sparkas det som 17 nu förtiden och ibland studsar hela magen :D :love:

Oj! Häftigt :bump:

Jag har inte kännt någonting ännu. Det är väl tidigt än men snart borde det väl hända något.
Får jag säga att min graviditet nästan känns för enkel :o
Har inte ont, mår inte illa, känner liksom ingenting!
Hade magen inte växt så hade jag knappt trott på att det är någon där inne :D

Får väl se om de hittar något i magen på torsdag :p

Jag tycker det gick ganska snabbt från att man funderade på om det va ungen eller bara lite bubblor i magen till att bli ganska intensivt.

Nu tycker jag den är helt galen imellanåt!

Funkar :) Lillplutt!

Vilken kompakt moderkaka! :)

:D

Delvis kl.
Vad säger Västmanlandsmammorna om en fika/picknick förslagsvis 19 juni? :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 986
Senast: Nixehen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 124
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar