Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får väl se hur fölen blir... Det var inte så lätt att hitta en någotsånär matchande hingst... :nailbiting:
Jag skulle kunna betala för att beställa ett föl från min snart vuxna 89-87-88-hingst. Visserligen med två A, men inga katastrofsiffror på utställning, så bör kunna bli bra ändå. Om det är av intresse nån gång. :angel:

Nu har jag lagt tre WT i parken i Nordamerika utan att ens se en enda häst. Det känns lite surt. Ok om man inte lyckas fånga någon men att det inte dyker upp en enda på tre försök känns inte ok.

Nu letar jag hingst till mitt GP663 5VG 7G mustangsto. Har inte hittat någon hingst med okej GP med fler än 2vg. Skulle så gärna lägga någon med massor till henne men hon är ju släkt med alla :turd:

Jag skulle kunna betala för att beställa ett föl från min snart vuxna 89-87-88-hingst. Visserligen med två A, men inga katastrofsiffror på utställning, så bör kunna bli bra ändå. Om det är av intresse nån gång. :angel:
Får se först vad som ploppar ut om en vecka. Men inget är omöjligt! :up:

GP688 och uppåt, helst inte under 700. Minst 2 VG om jag får drömma. Inte släkt med HR_MT_01129 eller 01083 främst. Finns fler, men de två verkar förstöra mest :cautious:
Kan någon länka till 01083? Jag har ingen sån häst och det låter som att det vore en idé att avla en avkomma till den med elvis :d (som är avkomma till 01129 och 01082)

Jag har lyckats sälja en massa hästar jag hade pensionerat nu! En massa kvar såklart och de flesta kommer inte gå att sälja, men jag är ändå förvånad över hur bra det går. Inte för att jag behöver pengarna, men det känns onödigt att döda dem i onödan :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 946
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar