JappKvar?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappKvar?![]()
Jag testar lite.Vilka är det som testar rabicanobärare på .nl?
Vilka är det som testar rabicanobärare på .nl?
@crazyrabbitlady och @Gabby_Ossi ingen ny bärare hittad än?
Jag åldrar inte heller så det går långsamt@crazyrabbitlady och @Gabby_Ossi ingen ny bärare hittad än?
Jag åldrar inte heller så det går långsamt
Jag försöker testa lite på .com, men insåg att det är ganska meningslöst om samma hästar redan testats på nlNä, men jag har bara två rabicano-avkommor som blivit vuxna. Åldrar inte upp något.
Jag tänkte bli lite cool och modern () och försökte klicka in mig på den där discordlänken, men den funkar inte. Är ogiltig eller utgången står det. What to do?
![]()
Skickar en ny, den förnyasJag tänkte bli lite cool och modern () och försökte klicka in mig på den där discordlänken, men den funkar inte. Är ogiltig eller utgången står det. What to do?
![]()
Jag gjorde medvetet att den inte skulle vara giltig hela tidenJag testar med en ny länk och hoppas att det funkar.https://discord.gg/5tMaW3
Kan vara någon som missat att klicka i rutan att länken ska vara permanent giltig och då går de ut efter ca ett dygn.
Jag gjorde medvetet att den inte skulle vara giltig hela tidenså att inte vem som helst som kommer över tråden kan komma in. Själva grejen med den är ju att inte vem som helst ska komma in o läsa allt som skrivs
Vill ni ha en permanent länk så säg till!
Nädå, så skyddad är den inte. Baktanken är nog mest att andra inte ska ha koll på när hingstarna sänks. Det var ju nån som betäckte med @Iamia (?) hingstar när hon folk fick bukerabatt.Jaha, hade missat att det var mer skyddad verkstad där. Har inte engagerat mig så mycket i spelet på sistone så jag har inte varit aktiv i Discorden, men gick med för att ha den lätt tillgänglig i framtiden. Länken jag la in är inte permanent heller så du behöver nog inte oroa dig över plötslig tillströmning av randoms.![]()