Är du där?@Iamia - jag skulle vilja skicka en dam till Megaloprepus om jag får![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du där?@Iamia - jag skulle vilja skicka en dam till Megaloprepus om jag får![]()
Jajamen! Sitter i bilen på väg till stafettvasan så det är mkt HR idagÄr du där?
Ja men det var så liten skillnad så jag var inte säker på att jag ens såg rätt...Har den ingen CR-gen (dvs är palomino) så är den ju flax
Kan man stänga av dom? Har inte riktigt förstått mig på det där än![]()
Han fick bli vuxen nu zox-pepperbolt
Förresten, har dina rabicano-test på andra servern vuxit upp ännu och hittade du nån ny bärare? Har en massa AT ston att betäcka men tänkte att det kunde vara värt att vänta på det.
14 har vuxit upp men ingen rabicano ännu tyvärr.
Växer upp några föl typ varje dag nu men ja, chansen är väl inte så stor att vi hittar någon ännu.Ok, får jag tillverka lite fler innan jag måste rensa.![]()
Växer upp några föl typ varje dag nu men ja, chansen är väl inte så stor att vi hittar någon ännu.Fast man vet ju aldrig och då är det kanske surt att precis betäckt alla ston
![]()
Ja, fast jag lär inte kunna betäcka på ett tag när det blir en cap, måste rensa massor. Har du tid för några Limarus-dejter nu? 4 st?
Hann springa ut på stan, försöker vid annat tillfälle.Ah du tänkte så.
Jag är här nu om du är?
Hann springa ut på stan, försöker vid annat tillfälle.![]()
Såklart! Kvar?@Iamia får jag tigga ytterligare en betäckning med Uracis. Jag är förbannad med hingstar inom den rasen
Ja en liten liten stund tillSåklart! Kvar?
Kvar?God morgon! @Iamia jag har en nyvuxen dam som gärna vill träffa Edonis![]()