Ändrar nu då!![]()
Tusen tack!
@toughcookie , om du hojtar sänker jag gärna mina hingstar även om det är HRC-pris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrar nu då!![]()
Ja vilken dålig! Förstår om du blev besviken!Hjälp vad korkad man (jag) är ibland
Vid första blicken blev jag besviken över A:et på canter. Sen insåg jag han har ju faktiskt GP763, 274 för dressyr, 417 för hoppning, 396 för fälttävlan och 3VG. Och mamma har 2A
Alternative Facts
Jag kommer nog in under kvällen (typ 21-tiden), om det kan gå bra dåAntar att du inte är här nu?![]()
Jag kommer nog in under kvällen (typ 21-tiden), om det kan gå bra då![]()
Nice! Jag har en hel hög med ston betäckta med honom, vill gärna spränga 770+ gränsen innan någon viss annan görJa vilken dålig! Förstår om du blev besviken!![]()
Det där fick mig att betäcka ett sto med den där hingsten...
Edit: Fint namn också!![]()
Då ska jag se till att komma online vid 21 prick!Jag får sätta larm så jag kommer ihåg då jag kommer nörda annat spel ikväll![]()
Nu blev jag ju sugen på en usel brabant flaxfux med namnet Trumph/Trumpf/DrumpfNice! Jag har en hel hög med ston betäckta med honom, vill gärna spränga 770+ gränsen innan någon viss annan gör
Tack, fick ju inte döpa riktiga fölis till det så nu har jag en pixel Fake News och Alternative facts![]()
Hjälp vad korkad man (jag) är ibland
Vid första blicken blev jag besviken över A:et på canter. Sen insåg jag han har ju faktiskt GP763, 274 för dressyr, 417 för hoppning, 396 för fälttävlan och 3VG. Och mamma har 2A
Alternative Facts
Ja vilken dålig! Förstår om du blev besviken!![]()
Det där fick mig att betäcka ett sto med den där hingsten...
Edit: Fint namn också!![]()
Jag väntar också ett par såna föl.Nice! Jag har en hel hög med ston betäckta med honom, vill gärna spränga 770+ gränsen innan någon viss annan gör
Tack, fick ju inte döpa riktiga fölis till det så nu har jag en pixel Fake News och Alternative facts![]()
Eller .. @Riru har du tid nu? Jag kan nog fixa det på mobilen![]()
Hoppla! Detta föl blev 710+718 = 722Aww vilken söt bläs! Synd att den inte kommer att synas som vuxen.
Visa bifogad fil 33401