Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad kul det är att ramla ner på rankingen bara för att man inte tar hem alla hästar från Gisela för att träna dem som en galning och få extra XP... Den som är först nu har 166 stallplatser och nu plötsligt 615 hästar. :meh:
Edit: Den som är etta har varit det hela tiden, men det var ett tydligt exempel...

Känner mig skyldig :o Men det var faktiskt inte mitt huvudmål. Jag har sålt typ 30 av dem och hittills hittat ett 10-tal jag vill behålla. En del har jag skickat tillbaka, och resten har jag inte hunnit gå igenom så noga än eller inte bestämt mig om.. Dessutom är jag sjuk och så uttråkad att jag inte haft något emot att ta hand om lite extrahästar.

Känner mig skyldig :o Men det var faktiskt inte mitt huvudmål. Jag har sålt typ 30 av dem och hittills hittat ett 10-tal jag vill behålla. En del har jag skickat tillbaka, och resten har jag inte hunnit gå igenom så noga än eller inte bestämt mig om.. Dessutom är jag sjuk och så uttråkad att jag inte haft något emot att ta hand om lite extrahästar.
Det var inte dig jag menade i första hand. ;) Flera har swoshat förbi som har typ 70 boxar och 300 hästar... Känns lite surt när man själv tycker det är fusk och medvetet låtit bli att göra så. (Ja, jag är nog lite av en tävlingsmänniska... :o)

Det var inte dig jag menade i första hand. ;) Flera har swoshat förbi som har typ 70 boxar och 300 hästar... Känns lite surt när man själv tycker det är fusk och medvetet låtit bli att göra så. (Ja, jag är nog lite av en tävlingsmänniska... :o)

Inser hur lite hästar jag köpt totalt! Jag hade åtta pensionerade och hade sålt typ...tre eller fyra. Och så 55 i stallet.

Tog tillbaka alla pensionerade för att se hur de gick på utställning och faktiskt så fick en exmoor-hingst lite röda band. Får se om han går att sälja eller får åka tillbaka ändå.

Inser hur lite hästar jag köpt totalt! Jag hade åtta pensionerade och hade sålt typ...tre eller fyra. Och så 55 i stallet.

Tog tillbaka alla pensionerade för att se hur de gick på utställning och faktiskt så fick en exmoor-hingst lite röda band. Får se om han går att sälja eller får åka tillbaka ändå.
Var tvungen att räkna nu... Jag har 127 på pensionatet. :o Har sålt massor av hästar och har just nu 79 hästar och 15 föl.

Var fanns den där stamboken folk pratade om?
Länk till hingstkatalogen (för det är vad det egentligen är)
https://awesome-table.com/-LT33CvtcZYyai7iPnni/view
Länk till formuläret att lägga till hingstar i
https://goo.gl/forms/eqeoVCbORZTyultd2
Tänk på att öppna och spara ändra länken du får på slutet. Det är mycket praktiskt att kunna gå in och ändra priser eller lägga till information på hingstarna. Jag tror jag varit inne 4-5 ggr på en av dem av just dessa anledningar

Länk till hingstkatalogen (för det är vad det egentligen är)
https://awesome-table.com/-LT33CvtcZYyai7iPnni/view
Länk till formuläret att lägga till hingstar i
https://goo.gl/forms/eqeoVCbORZTyultd2
Tänk på att öppna och spara ändra länken du får på slutet. Det är mycket praktiskt att kunna gå in och ändra priser eller lägga till information på hingstarna. Jag tror jag varit inne 4-5 ggr på en av dem av just dessa anledningar
Det där ska jag fixa snart! Tack för länkarna :up:

Det var jag :nailbiting::nailbiting: Men no way att jag kommer få råd med den där hästen :cry:
Var är listan på nick - hittar den inte nu? Kommer ju aldrig ihåg vem som är vem... Men jag har fått ett buke-bud på honom av MoaBe. Låter honom ligga kvar på marknaden lite till men annars får han flytta dit!

Var är listan på nick - hittar den inte nu? Kommer ju aldrig ihåg vem som är vem... Men jag har fått ett buke-bud på honom av MoaBe. Låter honom ligga kvar på marknaden lite till men annars får han flytta dit!
Jag tror inte att det är en bukare bakom det namnet dock..? Jag tror att den här är den senaste listan:
-AlvaT - Loocello - PRE och Mustanger
-AraSlei - AraSlei - Mustanger, frieser och Oldenburg.
-Arisj - Arisj - Kladrubers, Mustanger + några till
- Arrows - Maverickmv - Friesers, Trakhenare, Welsh + några udda hästar/hingstar
-Asko - Asko - Hingststation plus egna ston - Akhal-tekes, Brabants, Shires, Quarters, Mustanger, Oldenburgare, Norman cobs, Trakehners, Cleveland Bays. endast 1 hingst: Haflinger, Gypsy, P.R.E, Islandshäst
-Avalbane - Avalbane - Gypsy, Haflinger, islänning (och nästan (minst) en av varje ras utöver...)
-Blacksmtifharm - Blacksmithfarm - Cleveland Bay(körning), Mustanger, Norman Cob
-Brisa - Sparrow - Oldenburgare, Trakehner samt Mustanger.
-Calmiche - Calmiche - Camargue, Exmoor, enstaka av andra raser
-Caoimhe - Caoimhe - Welsh, Islandshäst (+ andra raser för att sälja)
-Cewe-Exmoor- Camargue- Mustang-Oldsburgare-Trakenher
-Din_vante - Matsuu- Främst Gypsy horse
-Elo - Mynonaster - Akhal Teke, Mustang, PRE, Welsh
-Fazeem - Fazeem - Welsh, Mustang (+ 2 Quarters som jag inte direkt har någon plan med :confused:)
-Gabby_Ossi - Guana - Islandshäst, Akhal-Teke, Oldenburger, lite Mustanger
-Hedinn - Allee - Islandshäst, PRE, Trakehner (och tydligen Mustanger)
-Hoarfrost - Tyst - Welsh (dressyr), Shire (körning), Mustanger på kul. Plus några andra som slinker med.
-Invicta - Tuskntemper - Normandisk cob, och lite annat blandat. Blir nog mest avelshingstar ett tag för att håva in pengar tills Knabstruppern eller Norikern släpps. :angel:
-Iamia - Ophiogomphus - ”lite” för många islandshästar, akhal teke, quarter, trakehner, oldenburg, ett welshsto och ett jättesött arabsto. Blandad kompott alltså.
-Linda_A - Linda_A - Akhal Teke, Camargue, Mustang, PRE
-Ii-ssa - Mrkiwi19 - en jäkla massa mustanger 🙈😂 2 st pre o en arab, 2 camargue ute för försäljning
-inverterad - inverterad - färgglada araber är målet, samt färgglada AT, färgglada islänningar, färgglada quarters, och lite annat då och då till försäljning
-Laa - Laa - Araber och Camarguer (svarta är målet). Några ströhästar till salu.
-Laponia - Holmavik - Mustanger, Islänning, Ahkhal-Teke. Och massor till salu...
-Linta - Linta - Fjordingar + ett par andra individer som råkade vara dugliga
-Lyeton - Lazetti - Arab, Akhal-Teke
-Mirella - Mirella - Mustangs & Welsh. + några enstaka av andra raser till försäljning
-Riru - Kentaur - Mustang, Quarter, P.R.E, Kladruber
-Santoxen - Santoxen - mustang, fjord, exmoor, brabant
-Shaggy- Aleon- Arab och Akhal-Teke
-Sasse - Mustanger och Akhal-Tekes. Enstaka av andra raser.
-Therese1988 - Therese88 - Oldenburg, Mustanger, Quarter. Och några andra
-Tokyo - ivyb - Akhal-Teke (fälttävlan), arab (galopp), mustang (reining)
-Wingates - Wingates- Akhal Teke, och enstaka individer av andra raser
-Mistimed - Mistimed - Oldenburgs och en maskot-Exmoore

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 946
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar