Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 450
  • Visningar Visningar 116 323
"Han är en entreprenör inom täck-branschen och har genom detta blivit miljardär."

Jasså, täck-branschen minsann, inte visste jag att man kunde tjäna så mycket på att sälja täcken! Hmm, undrar om det har något med tyngdtäcken att göra kanske?

SEN fattade jag att personen slängde sig med lite svengelska termer och att det var tech-branschen som åsyftades. Det kändes lite mer logiskt i förhållande till hela miljardärsgrejen, det får jag erkänna.

Lidl annonserar trädgårdspyssel med PARKSLIDE. :nailbiting: ”Gör det själv med parkslide” och små söta drivhus. Nej tack!

IMG_1696.webp

I min mail inbox,

Jag läser ;
The mindfuck app

Min reaktion;
Men herregud, vilken djävla reklam å vilken idiot app ä detta då...

Läser igen,...
The mindfulness app

Ehrrrm,... känns nästan som en hint, var mer fokuserad på nuet , läääs vad som står framför dig 🧘 :D

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 848
Senast: Dyngpeter
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 207
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 460
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
750
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10