Kanske för såna där nysningar som försvinner just när man ska nysa?Snacka om att Motverka sitt syfte med pepparnäsdukar. :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för såna där nysningar som försvinner just när man ska nysa?Snacka om att Motverka sitt syfte med pepparnäsdukar. :-)
Kanske för såna där nysningar som försvinner just när man ska nysa?
Det kanske får ut allt elände på en gång?!Snacka om att Motverka sitt syfte med pepparnäsdukar. :-)
Eller hur! En så märklig snuvad-på-konfekten-känslaDär finns ju en marknad kan jag tycka! Haha
Precis min reaktionSnacka om att Motverka sitt syfte med pepparnäsdukar. :-)
Jag har inga problem med just det nuKanske för såna där nysningar som försvinner just när man ska nysa?
Jag ska nog ändå inte testa även om det låter frestande ...Det kanske får ut allt elände på en gång?!
Den är såklart jobbig! Svår att hitta hem till också Förstår inte varför man fortsätter avla på såna hundar. Det är så få människor som klarar av att hantera dom.Eller vad sägs om …”radioaktiv omplaceringsvalp…”?
Fast de brukar vara strålande hundar.Den är såklart jobbig! Svår att hitta hem till också Förstår inte varför man fortsätter avla på såna hundar. Det är så få människor som klarar av att hantera dom.
Fast de brukar vara strålande hundar.
På min skärm står el dyl alldeles under billig, vilket gör att jag läser billig eller dyr god sallad till 80 personer? och undrar exakt hur Buke ska hjälpa i den beslutsprocessen och vilka argumenten för att välja en god dyr sallad över en billig dito vore.Tråden 'Billig men god sadel el dyl till 80 personer?' gjorde mig lite förvirrad.
Jaha. Sallad. Då så.
Hihi, fnissade för mig självFick mail från Göteborg energi.
”Ekollon är här …”
Ehm va?
*elkollen
jag läste ekollon båda gångerna...Fick mail från Göteborg energi.
”Ekollon är här …”
Ehm va?
*elkollen