Haha, skum get det där!Förra helgen läste jag en frågesport för några personer där analgetikum var avstavat anal-getikum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, skum get det där!Förra helgen läste jag en frågesport för några personer där analgetikum var avstavat anal-getikum.
Det var inte alls länge sedan jag läste just plåtter-mos istället för plåt-termos!Gamla goda plåttermoset....
Den går fortfarande på TV.Känner en person som när hen
var liten sjöng till låten Bad Boys som också var introlåt till någon slags dokumentär polisserie (Cops?).
Frågade folket i närheten men de visste inte heller vart detta hoppslinggrad kunde vara för någonstans eller vad som skulle finnas däri.
Stalingrad...Försökte lösa korsord för ett tag sedan och fastnade på ihopslingrad, jag uppfattade det som i hoppslinggrad ( med ryskaste brytningen) som jag ansåg var en rysk stad där det fanns något?, men det fick inte plats. Frågade folket i närheten men de visste inte heller vart detta hoppslinggrad kunde vara för någonstans eller vad som skulle finnas däri. Tillslut tittade en av dem på korsordet och skrattade åt mig, ihopslingrad-5 bokstäver=ormen...
Livlig läsarfantasi vem?, jag?
Kan mycket väl vara tandkräm. Jag kan inte spanska och kanske minns fel.Men neej, råkade han inte säga tandkräm? Tandborste låter inte likt vetenskapsman, däremot finns det ett ord för tandkräm som låter rätt likt? Eller tänker jag fel? Har inte alltid bästa kollen.
Om Ola lät som hola måste han uttala sitt namn "ållaa"
Haha, det där med korsord är alltid spännande. Ingen direkt felläsning men... Fastnade för några år sedan på korsordsordet "klyftig". Både jag och min syster satt i timmar och bollade synonymer för det (smart, skarpsinnig osv.) . Till slut gav vi upp och beklagade oss inför vår bror... Som kastade ett snabbt öga på korsordet och lugnt svarade: Apelsin. Både jag och min syster reagerade med varsin version av "Doh!"Försökte lösa korsord för ett tag sedan och fastnade på ihopslingrad, jag uppfattade det som i hoppslinggrad ( med ryskaste brytningen) som jag ansåg var en rysk stad där det fanns något?, men det fick inte plats. Frågade folket i närheten men de visste inte heller vart detta hoppslinggrad kunde vara för någonstans eller vad som skulle finnas däri. Tillslut tittade en av dem på korsordet och skrattade åt mig, ihopslingrad-5 bokstäver=ormen...
Livlig läsarfantasi vem?, jag?
Min yngsta lillebror som jag är 15 år äldre
...vilket för mig som mångårig vegetarian var ...
Min moster kom i ett klassrum där det stod två uppstoppade djur på katedern och utbrast: "Oh, titta en rävlig och en gräv".
Jag har fortfarande väldigt svårt att berätta den historien utan att själv säga fel.