Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick förbi vår butik idag för att köpa ridbyxor... Tror inte jag kommer i dem dock men ska prova nu snart...
MEN DOG ÖVER STÖVLARNA! Orkade inte prova men tycker de var skitsnygga! Ska nog prova och se om det kan funka...
tillägger bara att spooks är i kvaliteten och design. MEN, passar inte på oss som är smala upptill och breda nedtill... västar, tröjor, koftor osv ger samma besvikelse när jag provar dem då de är för raka i modellen och ofta är ganska långa.Åh jag har fått bonuscheck, 120 kr, ska man ta steget och använda dem som rabatt på en Spooksväst, nån som har en och gillar dem? Det är modellen Chalet jag tittar på
tillägger bara att spooks är i kvaliteten och design. MEN, passar inte på oss som är smala upptill och breda nedtill... västar, tröjor, koftor osv ger samma besvikelse när jag provar dem då de är för raka i modellen och ofta är ganska långa.
så passar nog bättre på jämntjocka personer .
(har en väst och en t shirt dock , är för mysiga för att säljas, så får stå ut med att tröjan är lite liten och västen kasar upp då den är för stor upptill och för liten om höften.)
+1 på den om stövlarna, färgen var riktigt hemsk. Vilken besvikelse!Tittade på stövlarna och nej tack! Färgen var inte ett dugg snygg irl!
@Piaff
Klart du ska ha Spooks! Jag har tre västar och tre jackor därifrån
Ashford köpte jag till en fjording jag hade på inridning förra året. Köpte full först då hon oftast har den storleken men fick gå ner till cob och då var det många hål kvar att spänna ut . Kvalitén på det tränset är underbart! Mjukt och fint utan flagor (köpte i svart) och har än så länge hållit med daglig användning utan större energi på att smörja och idag ser det fortfarande nytt utDe där stövlarna var ju bara Synd bara att skaften var 1 cm för höga för mig
Men iaf. Sitter och tittar på några olika träns, som också är för (på bilderna iaf). Men är det någon som har något av dem, som vet hur storlekarna och läderkvalitén är? Min kära "lilla" irländare har nämligen stor full alt. liten x-full i huvud. Och dessa fanns bara upp t.om. full såg jag. Så är de någorlunda stora i storlekarna? Och hur är läderkvalitén? Flagig? Kletig? Stenhård? Bra?
De tränsen jag undrar över är Ashford (remont med spännen på nosgrimman), Bedford (Aachen med kantflätning) och Marlow (remont med lackad nosgrimma)
Ashford köpte jag till en fjording jag hade på inridning förra året. Köpte full först då hon oftast har den storleken men fick gå ner till cob och då var det många hål kvar att spänna ut . Kvalitén på det tränset är underbart! Mjukt och fint utan flagor (köpte i svart) och har än så länge hållit med daglig användning utan större energi på att smörja och idag ser det fortfarande nytt ut
De där stövlarna var ju bara Synd bara att skaften var 1 cm för höga för mig
Men iaf. Sitter och tittar på några olika träns, som också är för (på bilderna iaf). Men är det någon som har något av dem, som vet hur storlekarna och läderkvalitén är? Min kära "lilla" irländare har nämligen stor full alt. liten x-full i huvud. Och dessa fanns bara upp t.om. full såg jag. Så är de någorlunda stora i storlekarna? Och hur är läderkvalitén? Flagig? Kletig? Stenhård? Bra?
De tränsen jag undrar över är Ashford (remont med spännen på nosgrimman), Bedford (Aachen med kantflätning) och Marlow (remont med lackad nosgrimma)
Tänkte jag med men när jag väl stod i affären så var jag såldÅh, det låter ju skitbra!
Då borde det ju rimligen passa min! Och det låter ju jättebra med lädret också. Tänkte att det för det priset borde vara jättedåligt, men kanske inte...
kan tipsa om blink halsbandet med led ljus , man ser hunden på 100m avstånd ^_^. väldigt trevligt då man slipper ropa och skrika sig hes då hunden sitter ute på åkern på kvällen i sin egna lilla värld.
nu ser man var hon är och kan gå dit och hämta lilla tanten ^_^.
till skillnad mot då hon hade vanligt blinkhalsband och reflexväst men ändå så såg man inte henne trots att hon var 10m bort.. (ja man såg då hon stod på tvären men inte hon hon stod med rumpan mot en..mycket päls dvs.)
fanns åtminstone i min butik, eller ja de tog slut väldigt snabbt men ska komma in igenHittar inte dessa på hemsidan?
Köpte den nya reflexvästen i helgen, den med reflex på hela bröstet och ryggen. Älskar den!! Och reflexen är verkligen outstanding!!
Tjejen som.red bakom mig härom dagen vart bländad när solen lyste på min rygg. Så i trafiken lär jag lysa upp som en strålkastare!
Köpte oxå 200g täcket de hade på specialpris nu, inte provat det ännu bara
Jag som knarkar reflexer vart glad att det kommit en produkt som verkligen är funktionell som reflex! Inte en tjusig väst med en reflekterade pasopalÅh den västen stod jag och klämde på förra helgen. Skitbra! Och lite snygg med ^^