Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån som kan nått/har erfarenhet av dessa skydd:
Senskydd Fitzroy Trinity
Senskydd Endevour EquiXpert
Benskydd Cadence EquiXpert.
Vilken skulle ni rekommendera?
Enda bra med hööks är deras höpåsar.
Synd de inte finns i fler färger.
Hade önskat chockrosa, lila och turkos.
Lite dyrt med 35:- påsen men de håller i evigheter hos mig så jag tycker de är toppen för de är stora också.Jag håller inte med! Varken om att deras höpåsar är speciellt prisvärda, eller att inget annat är nåt att ha Jag köper ffa mycket "basgrejer" där, och tycker även vissa delar ur deras lite billigare sortiment är bättre nu än för några år sedan!
Jag håller inte med. Jag har det här svagt böjda bettet md rull och lite större ringar. Fungerar bra. Vi gillar det. Bra pris.Enda bra med hööks är deras höpåsar.
Jag håller inte med. Jag har det här svagt böjda bettet md rull och lite större ringar. Fungerar bra. Vi gillar det. Bra pris.
Nån som kan nått/har erfarenhet av dessa skydd:
Senskydd Fitzroy Trinity
Senskydd Endevour EquiXpert
Benskydd Cadence EquiXpert.
Vilken skulle ni rekommendera?
Har ju funnits både lila, rosa och turkos tidigare år (rosa finns nu med?)Enda bra med hööks är deras höpåsar.
Har ju funnits både lila, rosa och turkos tidigare år (rosa finns nu med?)
Har det till mitt fullblod som är en ganska liten full. Sidostyckena har jag på yttersta, nosgrimman i mitten höjdmässigt men nästan på innersta i omkrets. Kanske kan funka på en xfull om du byter sidostycken.Någon som vet om Chestertränset är stort i storleken? Såg att det inte finns i x-full vilket min stora har men hoppas lite att det kanske går ändå för jag gillar nackstycket som är så himla mjukt.
Någon som vet om Chestertränset är stort i storleken? Såg att det inte finns i x-full vilket min stora har men hoppas lite att det kanske går ändå för jag gillar nackstycket som är så himla mjukt.
Har vinterrean redan börjat! Brukar inte den börja först i slutet på januari/början på februari ??Kollade in vinterrean vid frukosten men kommer nog kunna hålla mitt köpstopp lite sugen på en av västarna men jag har redan fler västar än jag egentligen behöver.
Har vinterrean redan börjat! Brukar inte den börja först i slutet på januari/början på februari ??