Och folk skrattade åt mina 34
Jag har säkert nått sånt och jag har inte ens häst längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och folk skrattade åt mina 34
Om man har köpt något via nätet under det senaste året (typ) så brukar den komma automatiskt. Det går att beställa en katalog via nätet också, det har jag gjort nångång när jag inte fick den.Får man inte katalogen hemskickad länge?
Om man har köpt något via nätet under det senaste året (typ) så brukar den komma automatiskt. Det går att beställa en katalog via nätet också, det har jag gjort nångång när jag inte fick den.
Va, det brukar ju alltid gå.. Men nu när du säger det så hittar jag inte det heller. Går förstås att åka till närmaste Hööks och hämta en katalog men det kanske inte är ett alternativ heller?Hittar inte att man kan beställa katalog bara titta i den online. Det är ju inte ALLS samma sak
Va, det brukar ju alltid gå.. Men nu när du säger det så hittar jag inte det heller. Går förstås att åka till närmaste Hööks och hämta en katalog men det kanske inte är ett alternativ heller?
Känns bra att det inte bara är jag som inte hittar
Åker inte till Hööks bara för att hämta katalogen, så det får vänta tills jag har vägarna förbi ändå
Du kan säkert ringa och beställa en
De träns jag har från Hööks är det RIKTIGT bra kvalitet på. Supernöjd, verkligen!Jäklar vad mycket priser de höjt den här säsongen! De flesta tränsen har de höjt med 50-100 kr. Jag var lite sugen på att prova nåt träns till, men har tyckt det är gränsfall på priset för deras kvalitet. Nu när de höjt priserna är det tvärnej härifrån.
Om de åtminstone förbättrade kvaliteten på grejerna vore det ju annat, men det är ju samma träns så det har jag svårt att tro
Jäklar vad mycket priser de höjt den här säsongen! De flesta tränsen har de höjt med 50-100 kr. Jag var lite sugen på att prova nåt träns till, men har tyckt det är gränsfall på priset för deras kvalitet. Nu när de höjt priserna är det tvärnej härifrån.
Om de åtminstone förbättrade kvaliteten på grejerna vore det ju annat, men det är ju samma träns så det har jag svårt att tro
Jäklar vad mycket priser de höjt den här säsongen! De flesta tränsen har de höjt med 50-100 kr. Jag var lite sugen på att prova nåt träns till, men har tyckt det är gränsfall på priset för deras kvalitet. Nu när de höjt priserna är det tvärnej härifrån.
De träns jag har från Hööks är det RIKTIGT bra kvalitet på. Supernöjd, verkligen!
Nu har jag inte varit förbi min Hööks på sistone så jag faktiskt kunnat kolla, men jag skulle faktiskt tro att de gjort det. Inte kanske på de där man bara höjt priset någon tia, men åtminstone de befintliga modellerna som man höjt med 100 kr eller mer måste man ju ha gjort det på, annars har ju höjningen ingen som helst legitimitet!
Kommer inte ihåg vad de heter. Köpte på rea förra sommaren (utgående, tror jag). Använt typ varje dag sedan dess, sitter som en smäck och är så fint och mjukt i lädret.Vad har du för träns då?
Jag har köpt flera där, samtliga har gått sönder inom max någon månad
Vad har du för träns då?
Vad har du för träns då?
Nja, det måste man väl inte, nog kan väl företag höja priserna på sina varor utan "anledning" om de vill det?
Jag har inte heller känt på tränsen på sistone, men även om man åker dit nu så lär det ju vara "gamla" träns också kvar i butikerna. För de har ju inte reat ut "gamla modellen" av tränsen, vilket de antagligen hade gjort om de förbättrat dem och därför höjt priserna. Eller tänker jag tokigt nu?