Ja alltså...här ligger nog nästan 10 i tvätt och dessutom är bilden från i somras (??) och det har väl tillkommit några till sen dess....
MEN...tror inte att jag har några oanvända längre Det är ju ändå ett plus och en ursäkt till att skaffa fler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahah!!@KrullTroll Du och jag måste vara tvillingsjälar.
Utlovade ju bilder på det jag uppfattar som nytt
Blingade
Årets Mulle-bidrag. Det mörka var blått om jag inte minns fel
Ja, ny katalog är ju visst på ingång. Såg smakprover på hippson.Tycker du borde starta en ny tråd med detta inlägget först
Jag tycker att sadelgjordar med ordentlig framskärning passar bättre på hästar med rakt bröstben och sadelgjordar med bara lite lätt framskärning passar hästar med sjöng bröstben. Bak så glappar i princip alla sadelgjordar men fram så ska de inte glappa.Anmäld till årets första P&J så måste ju piffa upp utstyrseln lite Schabraket hittade jag på rean och en sadelgjord fick följa med hem.
Pålle har bantat lite så förra gjorden är liite för lång, i sommras funkade det på översta hålen. Räknade dock lite fel på nya längden så denna blev för kort med padd. Dessutom är jag lite fundersam på hur mycket lädret formar sig? nu är det lite glapp i framkant på själva gjorden, plattan verkar dock ligga an jämt. De har en som ska vara lite mer svängd(har en vanlig svängd nu som ligger bra) men där ser själva plattan ut att vara bredare, rädd för armbågsskav.
Jag tycker att sadelgjordar med ordentlig framskärning passar bättre på hästar med rakt bröstben och sadelgjordar med bara lite lätt framskärning passar hästar med sjöng bröstben. Bak så glappar i princip alla sadelgjordar men fram så ska de inte glappa.
Dvs jag tror du nog kan testa en sånhär typ av sadelgjord
http://skarahastsport.se.preview.crystone.se/bilder/liten_jwmagplattny3.jpg