Hööks höst/vinter 2015-16

Sjuuuukt snygga stövlar! Men dyra må jag säga:(.
Ja de var inte billiga direkt för att vara Hööks... Vet inte vad man får skjuta till om man tex skulle vilja ha likvärdig modell från tex DeNiro eller nåt. Är man ändå uppe i nästan 3000 kronors klassen så finns det en hel del andra stövlar av kvalitetsmärken. Men väldigt snygga var dem! :love:

Ja de var inte billiga direkt för att vara Hööks... Vet inte vad man får skjuta till om man tex skulle vilja ha likvärdig modell från tex DeNiro eller nåt. Är man ändå uppe i nästan 3000 kronors klassen så finns det en hel del andra stövlar av kvalitetsmärken. Men väldigt snygga var dem! :love:

De Niros modell kostar mer än det dubbla.

De nya stövlarna är en rak kopia av Bia från Amazona Sueca :) Som jag funderat på beställa men svarta..
Hööks är billigare (såklart) för de från AS kostar väl 6000? Men vill inte ha ljusa stövlar och tvivlar de passar mina vader ;)

Så får fortsätta spara.

De nya stövlarna är en rak kopia av Bia från Amazona Sueca :) Som jag funderat på beställa men svarta..
Hööks är billigare (såklart) för de från AS kostar väl 6000? Men vill inte ha ljusa stövlar och tvivlar de passar mina vader ;)

Så får fortsätta spara.

fast originalet har dragkedjan insidan fram, och då en mindre flärp. Gillar originalet mycket bättre, drömmer om dom i mörkbrunt.

Åh jag har fått bonuscheck, 120 kr, ska man ta steget och använda dem som rabatt på en Spooksväst, nån som har en och gillar dem? Det är modellen Chalet jag tittar på
Jag gillar Spooks, har både jacka och väst. Kragen är fantastisk för den skånska vintern!

Åh jag har fått bonuscheck, 120 kr, ska man ta steget och använda dem som rabatt på en Spooksväst, nån som har en och gillar dem? Det är modellen Chalet jag tittar på

Är värd pengarna! Jätteskön, snygg och praktisk:)
536550_10200269265966213_1461675184_n.jpg

var förbi den ena butiken i dag, handlade ett par vita ridbyxor, 4 par ridstrumpor, en vit tävlings topp, en stickad tröja allt för strax under 400kr. så nu har jag ingen anledning kvar att inte tävla... bäst att leta tävlingar i kväll.

Tittade på stövlarna och nej tack! Färgen var inte ett dugg snygg irl!

@Piaff
Klart du ska ha Spooks! Jag har tre västar och tre jackor därifrån :D

Var förbi butiken och provade nya stövlarna. Stora i foten och tyvärr satt hakarna lite på insidan så jag vågade inte köpa dem, kändes som om jag skulle råka repa min sadel om jag gjorde en halvhalt med benen.. Synd, för de är fina!

Var förbi butiken och provade nya stövlarna. Stora i foten och tyvärr satt hakarna lite på insidan så jag vågade inte köpa dem, kändes som om jag skulle råka repa min sadel om jag gjorde en halvhalt med benen.. Synd, för de är fina!

Smaken är verkligen som baken :D
De har samma färg som när min ena hund är lös i magen.
Mycket finare nyans i reklamen, tycker jag då :p

Slå till! Jag har haft både Snoopy och Chalet, dock sålt Snoopyn då jag är något av en väst-samlare:angel: och helt enkelt inte kunde försvara samlingen. Älskar västarna och har kvar min Chalet :heart

var förbi den ena butiken i dag, handlade ett par vita ridbyxor, 4 par ridstrumpor, en vit tävlings topp, en stickad tröja allt för strax under 400kr. så nu har jag ingen anledning kvar att inte tävla... bäst att leta tävlingar i kväll.
Vart nog lite inspirerad och drog till min butik. Vet att jag såg en mängd vita brallor tidigare på rean, så gjorde en chansning.
Vart positivt överraskad att det bara fans "större" storlekar kvar. Hittade ett par som kändes ok, dessutom var det två "damm-fläckar" på skoningen. Så fick de för 100 riksdaler, orginalpris var 699:- så jag är nöjd!
Tävlingspremiär blir det i slutet av oktober :D

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 445
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 367
Senast: QueenLilith
·
Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Ajda
·
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 420
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka