Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du utveckla lite mer nu när du inte har stress att hinna innan dl? Kanske särskilt citat från inläggen som får dig att rösta på Hedinn.Ber om ursäkt för sen röst, stressig kväll och Jag tycker Quitis verkar lurig med sina funderingar om lyan.
Även Lena H som tycker Hemlig är lurig får mig att dra åt mig öronen, men oklart vem av dem som är lurig i så fall.
Jag är också misstänksam mot Elo och Bumpo.
Tycker jag läst en hel del hintar(?) om att Hedinn är ond och det klickade lite rätt i mig.
Harrysen röstar på Hedinn
Hörröduru. Hela lyan röstar på mig (som god) remember ? Jag gör ….Ah, som ond brukar jag försöka vara mer innovativ!
Men nä, jag köper hur du tänker för så tänkte jag förrförr men inte senast.
Bara noterar den väldigt tydliga godförklaringen...Jag hämndmisstankar alltid!
Jag vet ju min roll (god). Så ja, hämndmisstankar alltid!
Bara noterar den väldigt tydliga godförklaringen...
Inga i denna lek. Noterar bara att du känner att det är viktigt att poängtera din godhet redan nu.Att personen är antingen ond eller god?
Vilka andra alternativ finns det???
Är väl inte så konstigt eftersom Elo har 3 röster?Inga i denna lek. Noterar bara att du känner att det är viktigt att poängtera din godhet redan nu.
Ja, sen är ju frågan om en av dom är ogiltig eller ej.Är väl inte så konstigt eftersom Elo har 3 röster?
Inga i denna lek. Noterar bara att du känner att det är viktigt att poängtera din godhet redan nu.
Fast det blir ju också lite knepigt om hon nu klarar sig? Då blir ju frågan om hon blev räddad av lyan och känner behov av att godförklara sig. Om hon lynchas och är god så blir det ju uppenbart att hon är god, så godförklaringen blir ju om hon inte lynchas. Eller har jag snurrat in mig alldeles nu?Är väl inte så konstigt eftersom Elo har 3 röster?
Men du försökte inte rädda dig själv?Och det är, igen, något jag gör i varje lek? Det är ju den enda vars roll jag FAKTISKT är 100% säker på
Men du försökte inte rädda dig själv?
Den reagerade jag också påMen du försökte inte rädda dig själv?
Vi vill ju leka med dig allt i leken är teorier och funderingar och har inget att göra med just det. Kram !Jag är god, men utan specialroll? Varför skulle jag riskera att döda en god specialroll när jag kan offra mig själv?
Den taktiken är ju inte helt okänd? Eller?
(jag tar också väldigt illa upp när folk röstar på mig, även om man inte ska, och tycker att om ni inte vill leka med mig vill jag inte leka med er... )
Låter som något en ulv i fårakläder -cirkus skulle älska måste jag sägaBumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1
Om inte Elo ryker nu borde det väl betyda att en av rösterna på henne är en fake-röst?
I så fall pågår ett jäkla duellande hur det nu ska gå till med typ 6 stycken med samma antal röster
Är det så så hamnar du ju i goda lyan och kommer ha att göra ändå!Jag är god, men utan specialroll? Varför skulle jag riskera att döda en god specialroll när jag kan offra mig själv?
Den taktiken är ju inte helt okänd? Eller?
(jag tar också väldigt illa upp när folk röstar på mig, även om man inte ska, och tycker att om ni inte vill leka med mig vill jag inte leka med er... )
Bumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1
Om inte Elo ryker nu borde det väl betyda att en av rösterna på henne är en fake-röst?
I så fall pågår ett jäkla duellande hur det nu ska gå till med typ 6 stycken med samma antal röster
Är det så så hamnar du ju i goda lyan och kommer ha att göra ändå!