Hogwarts 2098 (Ulvlek)

Ber om ursäkt för sen röst, stressig kväll och Jag tycker Quitis verkar lurig med sina funderingar om lyan.

Även Lena H som tycker Hemlig är lurig får mig att dra åt mig öronen, men oklart vem av dem som är lurig i så fall
😂
.

Jag är också misstänksam mot Elo och Bumpo.

Tycker jag läst en hel del hintar(?) om att Hedinn är ond och det klickade lite rätt i mig.

Harrysen röstar på Hedinn
Kan du utveckla lite mer nu när du inte har stress att hinna innan dl? Kanske särskilt citat från inläggen som får dig att rösta på Hedinn.

Är väl inte så konstigt eftersom Elo har 3 röster?
Fast det blir ju också lite knepigt om hon nu klarar sig? Då blir ju frågan om hon blev räddad av lyan och känner behov av att godförklara sig. Om hon lynchas och är god så blir det ju uppenbart att hon är god, så godförklaringen blir ju om hon inte lynchas. Eller har jag snurrat in mig alldeles nu? :bag:

Jag är god, men utan specialroll? Varför skulle jag riskera att döda en god specialroll när jag kan offra mig själv?

Den taktiken är ju inte helt okänd? Eller?

(jag tar också väldigt illa upp när folk röstar på mig, även om man inte ska, och tycker att om ni inte vill leka med mig vill jag inte leka med er...:cry: )
Vi vill ju leka med dig :) allt i leken är teorier och funderingar och har inget att göra med just det. Kram ! 🤗

Bumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1

Om inte Elo ryker nu borde det väl betyda att en av rösterna på henne är en fake-röst?
I så fall pågår ett jäkla duellande hur det nu ska gå till med typ 6 stycken med samma antal röster

Bumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1

Om inte Elo ryker nu borde det väl betyda att en av rösterna på henne är en fake-röst?
I så fall pågår ett jäkla duellande hur det nu ska gå till med typ 6 stycken med samma antal röster
Låter som något en ulv i fårakläder -cirkus skulle älska måste jag säga :p

Jag är god, men utan specialroll? Varför skulle jag riskera att döda en god specialroll när jag kan offra mig själv?

Den taktiken är ju inte helt okänd? Eller?

(jag tar också väldigt illa upp när folk röstar på mig, även om man inte ska, och tycker att om ni inte vill leka med mig vill jag inte leka med er...:cry: )
Är det så så hamnar du ju i goda lyan och kommer ha att göra ändå!

Bumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1

Eller så är en annan röst fejk och någon annan som har 2 röster har egentligen 3

(egentligen sitter jag bara och väntar på uppdateringen som säger att jag åkt ut)

Är det så så hamnar du ju i goda lyan och kommer ha att göra ändå!

Goda lyan är jättetråkig (kanske bara jag som tycker så). Man fattar fortfarande ingenting, kan inte påverka någonting och ingenting händer. Speciellt inte om man är där först.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud