Hogwarts 2098 (Ulvlek)

Bumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1

Om inte Elo ryker nu borde det väl betyda att en av rösterna på henne är en fake-röst?
I så fall pågår ett jäkla duellande hur det nu ska gå till med typ 6 stycken med samma antal röster
Om en röst på Elo är fejk och den faktiska rösten ligger på någon med 1 öppen röst så är 7-vägs duell.

Eller så är en annan röst fejk och någon annan som har 2 röster har egentligen 3

(egentligen sitter jag bara och väntar på uppdateringen som säger att jag åkt ut)
Jag tänker ändå att någon form av duell (er) pågår iom att uppdateringen dröjer om jag får gissa.

Låter som något en ulv i fårakläder -cirkus skulle älska måste jag säga :p
Vad menar du?
Jag ser två scenarior, antingen har ulven i fårakläder lagt tråd-rösten på Elo och duellen gör att nån annan ryker eller så har ulven i fårakläder lagt sin PM-röst på nån av de andra med två röster och då duelleras det just nu mellan de två

Vad menar du?
Jag ser två scenarior, antingen har ulven i fårakläder lagt tråd-rösten på Elo och duellen gör att nån annan ryker eller så har ulven i fårakläder lagt sin PM-röst på nån av de andra med två röster och då duelleras det just nu mellan de två
Ja? Det låter väl som något du skulle älska att ställa till det med :D jag tänker framför allt 6 st i duell Så typiskt circus !:heart

7 vägs duell låter ju jättebra häftigt. Jag står med popcorn på sidlinjen och varvar mellan att käka popcorn och bita naglar då 🤣

Då kommer ju nästa obligatoriska fundering. En duell är ju mellan två personer. Vad heter en med sju? Septell?

Ja? Det låter väl som något du skulle älska att ställa till det med :D jag tänker framför allt 6 st i duell Så typiskt circus !:heart
Å inte kan du stava till mitt namn....Evert

Ja jag skulle verkligen älska det måste jag erkänna men jag undrade hur i helvete du blandade in mig(eller mitt felstavade alter ego) iom att jag inte röstat på Elo men du tänker att jag sitter i lyan och regisserar?

Å inte kan du stava till mitt namn....Evert

Ja jag skulle verkligen älska det måste jag erkänna men jag undrade hur i helvete du blandade in mig(eller mitt felstavade alter ego) iom att jag inte röstat på Elo men du tänker att jag sitter i lyan och regisserar?
Sorry sitter på telefonen. Så autocorrect är boven 💕

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar