Dum nybörjarfråga händer något mer nu? Har sett uppdateringar från LL i andra lekar efter DL blir det så nu med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men blir det inte duell då?Eller så är en annan röst fejk och någon annan som har 2 röster har egentligen 3
(egentligen sitter jag bara och väntar på uppdateringen som säger att jag åkt ut)
Om en röst på Elo är fejk och den faktiska rösten ligger på någon med 1 öppen röst så är 7-vägs duell.Bumpo 2
LenaH 1
Elo 3
hemlig 2
Hedinn 2
Blacksmithfarm 1
Qitis 2
sasse 2
Ceta 1
Madalitso 1
Om inte Elo ryker nu borde det väl betyda att en av rösterna på henne är en fake-röst?
I så fall pågår ett jäkla duellande hur det nu ska gå till med typ 6 stycken med samma antal röster
Jag tänker ändå att någon form av duell (er) pågår iom att uppdateringen dröjer om jag får gissa.Eller så är en annan röst fejk och någon annan som har 2 röster har egentligen 3
(egentligen sitter jag bara och väntar på uppdateringen som säger att jag åkt ut)
Ja vi väntar på den .Dum nybörjarfråga händer något mer nu? Har sett uppdateringar från LL i andra lekar efter DL blir det så nu med?
Vad menar du?Låter som något en ulv i fårakläder -cirkus skulle älska måste jag säga
Jodå, men beroende på vad som händer i det dolda (t.ex. dolda röster, Lynch stopp, i den här leken dueller), samt om LL skriver en längre uppdatering med mer av lektemat i så kan det ibland dröjaDum nybörjarfråga händer något mer nu? Har sett uppdateringar från LL i andra lekar efter DL blir det så nu med?
Fy tusan att ha koll på en sådan duellOm en röst på Elo är fejk och den faktiska rösten ligger på någon med 1 öppen röst så är 7-vägs duell.
Alltså… Vi pratar uppdatering à la Myrten och Artline. De brukar inte vara tre rader…Jag tänker ändå att någon form av duell (er) pågår iom att uppdateringen dröjer om jag får gissa.
Ja? Det låter väl som något du skulle älska att ställa till det med jag tänker framför allt 6 st i duell Så typiskt circus !Vad menar du?
Jag ser två scenarior, antingen har ulven i fårakläder lagt tråd-rösten på Elo och duellen gör att nån annan ryker eller så har ulven i fårakläder lagt sin PM-röst på nån av de andra med två röster och då duelleras det just nu mellan de två
Men de brukar inte dröja 30 minuter med den när de är båda online …Alltså… Vi pratar uppdatering à la Myrten och Artline. De brukar inte vara tre rader…
Så det kan vara antingen en 2 vägs, 6 vägs eller 7 vägs...gissar att LL inte räknat med så avancerade dueller som 6-7 inblandade. Eller så är det en roman på gångOm en röst på Elo är fejk och den faktiska rösten ligger på någon med 1 öppen röst så är 7-vägs duell.
Å inte kan du stava till mitt namn....EvertJa? Det låter väl som något du skulle älska att ställa till det med jag tänker framför allt 6 st i duell Så typiskt circus !
Så det kan vara antingen en 2 vägs, 6 vägs eller 7 vägs...gissar att LL inte räknat med så avancerade dueller som 6-7 inblandade. Eller så är det en roman på gång
Då kommer ju nästa obligatoriska fundering. En duell är ju mellan två personer. Vad heter en med sju? Septell?
Sorry sitter på telefonen. Så autocorrect är bovenÅ inte kan du stava till mitt namn....Evert
Ja jag skulle verkligen älska det måste jag erkänna men jag undrade hur i helvete du blandade in mig(eller mitt felstavade alter ego) iom att jag inte röstat på Elo men du tänker att jag sitter i lyan och regisserar?