Jag börjar nästan ångra att jag skrev att jag har ett visst bagage. Det blir lite som om mina reaktioner här inte är giltiga riktigt för de beror på mitt bagage.
Alldeles oavsett bagage tror jag att jag hade uppskattat om ett "nej" och ett "stopp min kropp" blivit respekterat. Det är liksom inte så att jag är så traumatiserad att mina känslor är helt orimliga, det vill jag verkligen inte tro.
Jag förstår verkligen känslan och hade efter ditt förtydligande verkligen velat veta om detta är ett rimligt (som i totalt omedvetet) beteende eller inte. Av någon expert alltså, inte tyckare på buke. För Mig känns det inte så, men så är jag också van vid att nuvarande kille är precis lika respektfull och kärleksfull oavsett vakenhetsgrad vilket kanske inte är normalt för alla, jag har ingen aning. Vi jobbar båda massa konstiga skift så har verkligen växlat vem som kommit hem när som helst på dygnet och det är ändå alltid exakt samma bemötande och omedelbar reaktion om man så bara behöver vrida lite på sig. Jag klarar inte av att sova med personer som är "okänsliga" sovande och har alltid känt mig löjlig över det men som sagt, hittills har det hängt ganska bra ihop med beteendet i vaket tillstånd. Otroligt anekdotisk bevisföring dock såklart.