Men om man vill studera ett fenomen, och undersöka hur vanligt det är, så måste väl den viktigaste frågan vara om man överhuvudtaget mött fenomenet ifråga, och i så fall i vilken form?Ja, men som jag skrev tidigare så hade jag inte fler val att välja på Buke, vidare ville jag även få fram om man skulle gilla/ogilla även om man inte fått. Men jag lägger ner att ta med denna enkät då den bara är förvirrande.
Dels om man verkligen stött på det (i det här fallet fått/själv sänt könsbilder), och sedan om man enbart hört talas om det, det är inte ovanligt att företeelser blåses upp, alla har hört talas om något som extremt vanligt, men få varit utsatta?
Personligen hade jag inte hört talas om fenomenet "könsbilder" under etiketten "Dickpics" förrän jag såg någon rubrik/tråd här på Buke för några veckor sedan.
Frågor man kan ställa sig:
Vad gör egentligen "etiketten" (det särskilda namnet) med fenomenet?
Populariserar man fenomenet genom att etikettera det?
Vad är det för skillnad för mottagaren/sändaren mellan den ena underkategorin eller den andra underkategorin av olika former av sexualiserat material/bilder som (o)önskat skickas via digitala medier?