Sv: Hitta partner
5 månader är inte lång tid alls och jag tror inte man hinner sörja färdigt på bara 5 månader. Jag träffade en några månader efter min man dog. Jag var egentligen aldrig kär, jag ville bara känna mig älskad! När min man dog dog ju också känslan av att vara älskad. Och det kunde inte någon annan ersätta.
Det är 8 år sedan och för mig är inte ensamheten värst utan det är Ensamheten Utan Honom. Den kan ju ingen fylla och det är ju den biten jag saknar.
Jag tror du ska fråga dig hur du ser på din flickvän i dag. Här skrev du fd tjej. Betyder det att du älskaDE henne eller betyder det att du älskaR henne? Om du fortfarande älskar henne så utstrålar du ju att du är upptagen redan.
Jag älskar fortfarande min man, finns det då plats för någon annan?
Jag tror som martha att du nog istället behöver en vän.
Att förlora sitt livs kärlek är... finns det egentligen några ord som kan förklarar hur det känns?
Trots att det kan finnas någon här som vet vem jag är ska jag berätta mer. Min fd tjej omkom i en olycka för 5 mån sedan när en mötande bilist bestämt sig att avsluta sina dagar. Vi träffades första gången för ca 20 år sedan och har hållit ihop sedan dess ibland som kompisar och ibland som par. Hon var utomlands och jobbade längre tider upp till ett år itaget, men så fort hon var hemma så umgicks vi mycket. Vi slet för att det skulle funka båda två och lyckades oftast ganska bra med det, vet även att jag med största sannolikhet inte hittar någon lika perfekt igen men hoppas att göra det. sista 3 åren var vi ett par och under den tiden var hon och jobbade i USA 2x1år och lovade att detta var den sista jobbrundan ute i värden. Vi hade kontakt daglig kontakt när hon ej var hemma. Det enda jag saknade hos henne var hästintresset. Kan även tillägga att jag har en skada på ena handen som gör att jag inte gärna går ut för det är alltid någon som lyckas stöta emot utan mening och förstöra min kväll med värk.
5 månader är inte lång tid alls och jag tror inte man hinner sörja färdigt på bara 5 månader. Jag träffade en några månader efter min man dog. Jag var egentligen aldrig kär, jag ville bara känna mig älskad! När min man dog dog ju också känslan av att vara älskad. Och det kunde inte någon annan ersätta.
Det är 8 år sedan och för mig är inte ensamheten värst utan det är Ensamheten Utan Honom. Den kan ju ingen fylla och det är ju den biten jag saknar.
Jag tror du ska fråga dig hur du ser på din flickvän i dag. Här skrev du fd tjej. Betyder det att du älskaDE henne eller betyder det att du älskaR henne? Om du fortfarande älskar henne så utstrålar du ju att du är upptagen redan.
Jag älskar fortfarande min man, finns det då plats för någon annan?
Jag tror som martha att du nog istället behöver en vän.
Att förlora sitt livs kärlek är... finns det egentligen några ord som kan förklarar hur det känns?