Sv: Hitta partner
En åsikt som bemöts positivt bland damerna, förstår jag.Som kille är man oftast mer målinriktad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En åsikt som bemöts positivt bland damerna, förstår jag.Som kille är man oftast mer målinriktad
Tyvärr så är det ett faktum att sammanhållningen på kvinnliga arbetsplatser är sämre än på manliga.
Tyvärr så är det ett faktum att sammanhållningen på kvinnliga arbetsplatser är sämre än på manliga. Man ställer inte upp för varandra på samma sätt. Man stöttar inte fackliga ombud eller skyddsombud när det gäller. Allt det här märks inte minst när det handlar om lönelägen och löneförhandlingar. Hade kvinnor haft bättre sammanhållning hade lönediskrimineringen mellan könen varit enbart ett minne idag...
Håller med om att blandning alltid är bäst. Det brukar dämpa konversationen och få människor att uppföra sig...
Oj att tjejerna inte slänger sig på dig med din attityd är ju verkligen jättemärkligt.
Du säger att tjejer har svårt att stå på sig och säga ifrån. Ja tacka fan för det! För om man gör det som kvinna är man en bråkig bitterfitta. Om man gör det som (rätt sorts) man är man ett chefsämne som visar styrka. Och det kan jag inte bevisa på något sätt, men jag tror inte jag är ensam om denna slutsats.
Själv hävdar jag att snacket om att kvinnor pratar skit, kvinnor kan inte hålla sams och blabla är en form av urban legend.
Men vilken grund finns det för denna myt? Hur kan man ens objektivt undersöka och bevisa något sådant?