Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Törs knappt tänka på hur fantastisk den måste ha varit med tanke på denna@Asko oh, deras chokladlycka var AMAZING men kanske jag ska ta itu att testa denna i dennes frånvaro
Oj, intressant! Jag undrar så vad det beror på, jag har liksom inga andra matrelaterade allergier/intoleranser och kan äta all annan svamp utan problem. Och det är liksom inte på nivån "lite magknip" utan jag blir verkligen sjuk av det i typ en timme innan det försvinner lika plötsligt som det kom.
Nu var det länge sedan, men precis så blev jag av Pizza Hut-pizzor när vi bodde i USA. Jag har inga matallergier eller liknande i övrigt, och är allätare. Men av Pizza Hut-pizzor mådde jag SÅ dåligt...Exakt som för mig med avokadon. Fattar verkligen ingenting... är också väldigt "okänslig" i övrigt.
Dessa är sjukt goda! HISS!!!
Jaa, skulle kunna äta en påse om dagen minst om de inte vore så dyrtDessa är sjukt goda! HISS!!!
Jag tycker det är synd att det bara är mediumstorleken som får alla variationer, föredrar large då medium känns orimligt små att packa i.Visa bifogad fil 142077
Vet inte hur nya de är men fet HISS, vill inte längre ha vanliga vetetortillas
Ja jag hade gärna haft de här i large! Men gör fler små iställetJag tycker det är synd att det bara är mediumstorleken som får alla variationer, föredrar large då medium känns orimligt små att packa i.
Jag tycker det är synd att det bara är mediumstorleken som får alla variationer, föredrar large då medium känns orimligt små att packa i.
Nyfiken fråga, såldes dem som påskharar? För det är väldans likt det som förr va björnar men som numera är grisar i choklad.. (men väldigt goda)!Liten påskhare i lösviktsgodiset i smaken hallon&choklad är såååå himla goood
Visa bifogad fil 142229
Jag tror det? Trodde även att mitt foto var ok så kan ha fel Men kan dubbelkolla, tror mig behöva påfyllningNyfiken fråga, såldes dem som påskharar? För det är väldans likt det som förr va björnar men som numera är grisar i choklad.. (men väldigt goda)!
HahaJag tror det? Trodde även att mitt foto var ok så kan ha fel Men kan dubbelkolla, tror mig behöva påfyllning
Ohh!
Håller med om att dessa är en DISS. Smakar konstigt, som äppelmos med hasselnötter, men inte på något särskilt bra sätt. Knappt ätbart.
Jag dissar dem jag med. Blä.Håller med om att dessa är en DISS. Smakar konstigt, som äppelmos med hasselnötter, men inte på något särskilt bra sätt. Knappt ätbart.