Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror man ju inte ska kunna bli så fel!McVities Crackers Crisps i sour cream&chives:
Det vidrigaste som jag ätit på länge, vad i h-vete är det för äcklig eftersmak?!
Visa bifogad fil 141792
Nä, jag blev chockad sånt man tror som värst kan vara Meh men nej är ärrad för livet ungefärDet tror man ju inte ska kunna bli så fel!
Vi gillar Torfolks lingonsylt, stor hiss på den, smakar också väldigt likt hemkokt.Visa bifogad fil 141805
STOR HISS
Köpt på Ica. Smakar som hemkokt krusbärsmarmelad. Syrlig och lagom söt.
Inte för söt lingonsylt? Ska hålla utkik!Vi gillar Torfolks lingonsylt, stor hiss på den, smakar också väldigt likt hemkokt.
Krusbären ska provas så snart vi hittar den!
Nej, mer år det där "kärva" hållet som det blir när man kokar själv.Inte för söt lingonsylt? Ska hålla utkik!
Visa bifogad fil 141819
Fem av fem kebab!
Eller... Jag har faktiskt aldrig gjort kebab hemma, men har haft det på chicken nuggets/ris, samt som salladsdressing och den är riktigt god. Kommer nog ofta ha en flaska hemma i kylen.
Nej, äcklig...
Tur man får tycka olikaNej, äcklig...
Jag är för mesig för den heta men Schysst käks vitlökskebabsås och röd kebabsås är stapelvaror hos mig. Pommes och kycklingkebab i airfryer 12 minuter med dessa två på så smakar det som från pizzerian. Mums!Visa bifogad fil 141819
Fem av fem kebab!
Eller... Jag har faktiskt aldrig gjort kebab hemma, men har haft det på chicken nuggets/ris, samt som salladsdressing och den är riktigt god. Kommer nog ofta ha en flaska hemma i kylen.
Nej, dom är jättegoda!McVities Crackers Crisps i sour cream&chives:
Det vidrigaste som jag ätit på länge, vad i h-vete är det för äcklig eftersmak?!
Visa bifogad fil 141792
Kanske mina var defekta?! För det tog flera timmar att få bort eftersmaken trots att jag åt annat, huh... Jag må vara mesig men detta var på nivån att jag inte hade ätit ens på en öde öNej, dom är jättegoda!
De där är stapelvara hos mig!Visa bifogad fil 141895
HISS!!
Som balans till ovan negativa inlägg vill jag tipsa om den här gamla godingen som återupptäcktes för ett tag sedan. Hade lite glömt (förträngt) att den fanns tills sambon (skyller på honom igen) vill ha.
Det kanske ser ut som ett knäckebröd på bilden men det är typ en skorpa i knäckebrödsform. Den har skorpans crunch och brödsmak, doppad i socker och kanel.
Det enda negativa jag har att säga om de här kakorna... jag menar bröden är att de är något bräckliga och man seriöst kan trycka 4+ i rad om man inte passar sig. Rekommenderas oerhört starkt till de som gillar nåt gott men också har självdisciplin.
Jag brukar bara ha lite smör på, men de går att äta naturella också i värsta fall när man bestämt sig för att det inte skulle ätas fler och man ställt undan smöret.åh hade glömt av dom där @Exile , nomnom tror vi åt dom med mjukost men funkar helt klart att bara knapra på
Vi handlar bara en gång i veckan på lördagar och jag har bestämt att vi bara får köpa en förpackning per gång, den brukar vara slut i början på veckan.. Så ja, köps regelbundet men svår att ha på lager så att säga.De där är stapelvara hos mig!