Visa bifogad fil 87509
HISS! Har svårt med sötningsmedel, de ger mig en hemsk kemisk eftersmak. Men den här fungerar och är en fräsch törstsläckare.
Ja den tyckte jag också om! HISS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 87509
HISS! Har svårt med sötningsmedel, de ger mig en hemsk kemisk eftersmak. Men den här fungerar och är en fräsch törstsläckare.
Visa bifogad fil 87321
Hiss! Men
Den här är så god att jag knappt vet var jag ska ta vägen, men jag lär äta upp all glass idag i alla fall.
Godare än topped chokladglass? Ingen aning Hasselnötsglassen är god för att den har en stark hasselnötssmak. I övrigt är det inte så mycket som "händer" i glassen.Åh, jag blev så besviken på denna! Jag tycker mycket mer om deras topped-glassar men de, i alla fall chokladvarianten, verkar ha utgått … Jag har i alla fall inte sett den i butik på ett tag.
Är hasselnöten godare? (Om man inte är överdrivet förtjust i vaniljglass.)
Den var verkligen supergod! Jag som i vanliga fall inte gillar Ben&Jerry mer än enstaka scoops?! Men... gillade inte mjukglasslagret som även tycktes vara en alldeles för stor del jämfört med bilder som jag sett. Trots det var den värd att köpaVisa bifogad fil 87321
Hiss!
Den här är så god att jag knappt vet var jag ska ta vägen, men jag lär äta upp all glass idag i alla fall.
Jag hade ju lätt kunna skippa vaniljglassen, men tänker ju inte rata en så god glass för det. Absolut en ny favorit för migDen var verkligen supergod! Jag som i vanliga fall inte gillar Ben&Jerry mer än enstaka scoops?! Men... gillade inte mjukglasslagret som även tycktes vara en alldeles för stor del jämfört med bilder som jag sett. Trots det var den värd att köpa
Den där är så jäkla god. Ännu bättre än Fanta Lemon.HISS!!! Jag köpte denna i skolcafeterian för första gången för ett tag sedan och jag är helt beroende. Sååå god och sådär härligt citronsur, asgod när den är riktigt kall. Mina tänder kommer nog inte gilla detta men den är såååå goood!
Visa bifogad fil 87584
HISS!!! Jag köpte denna i skolcafeterian för första gången för ett tag sedan och jag är helt beroende. Sååå god och sådär härligt citronsur, asgod när den är riktigt kall. Mina tänder kommer nog inte gilla detta men den är såååå goood!
Visa bifogad fil 87584
Blodapelsinen är verkligen otroligt godLimonatan är god, men blodapelsinen är fantastisk!
De har även vanlig apelsin, celementin, pomelo mm.
Limonatan är god, men blodapelsinen är fantastisk!
De har även vanlig apelsin, celementin, pomelo mm.
Blodapelsinen är verkligen otroligt god
Alla San Pellegrino brukar vara jättegoda - men light????HISS!!! Jag köpte denna i skolcafeterian för första gången för ett tag sedan och jag är helt beroende. Sååå god och sådär härligt citronsur, asgod när den är riktigt kall. Mina tänder kommer nog inte gilla detta men den är såååå goood!
Visa bifogad fil 87584
Tycker tyvärr inte den smakar så mycket hasselnöt. Förstår inte det där vita trista skummet ovanpå och så var det bitar med någon skum konsistens och oidentifierbar smak (kan vara browniesbitarna men smakar inte så). Så jag blev besviken för jag hade höga förväntningar.Visa bifogad fil 87514
Hiss!
Om man som jag gillar hasselnötter och dess smak - så lär den här inte göra en besviken. Väldigt god.
Den är storfavorit här med, både jag och barnen älskar det!