Vad bra att det är fler som tycker så! Vi funderade över var pistagen var, vi tyckte att det bara smakade choklad och caramel.Jag vill DISSA Marabou mjölkchoklad med pistage. Jag ÄLSKAR pistage, men denna smakar ju inte pistage alls... ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra att det är fler som tycker så! Vi funderade över var pistagen var, vi tyckte att det bara smakade choklad och caramel.Jag vill DISSA Marabou mjölkchoklad med pistage. Jag ÄLSKAR pistage, men denna smakar ju inte pistage alls... ???
samma här...Vad bra att det är fler som tycker så! Vi funderade över var pistagen var, vi tyckte att det bara smakade choklad och caramel.
Kan man hitta i butik redan?Har smakat 3 av dom 4 nya Ben and jerrys sundae glassarna och godast var den med banan. Toppen på veganglassen var inte god men själva hallonglassen var väldigt god
Den hade en väldigt konstig bismak tycker jag, men jag kan inte komma på av vad. En av få marabou jag verkligen inte kommer köpa igen!Jag vill DISSA Marabou mjölkchoklad med pistage. Jag ÄLSKAR pistage, men denna smakar ju inte pistage alls... ???
Ja, vår Hemmakväll fick iaf hem dom förra veckanKan man hitta i butik redan?
Söta?! Dipp ska ju vara salt! Eller åtminstone inte sött...Visa bifogad fil 86167
DISS! Så söta att de är oätiliga.
Söta?! Dipp ska ju vara salt! Eller åtminstone inte sött...
Tyckte det såg ut som jordgubbar först tro fasen att det är sött då tänkteVisa bifogad fil 86167
Jag som är pistagefantast köpte kakan och det var verkligen Meh. Smakade möjligen lite salt mjölkchoklad men noll pistage. :-(Jag vill DISSA Marabou mjölkchoklad med pistage. Jag ÄLSKAR pistage, men denna smakar ju inte pistage alls... ???
Precis. Salt var allt jag kände också....Jag som är pistagefantast köpte kakan och det var verkligen Meh. Smakade möjligen lite salt mjölkchoklad men noll pistage. :-(
Jag tycker inte jag brukar vara kräsen när det kommer till lightdrycker, men detta var bland det äckligaste jag någonsin druckit Massivt påträngande smak av sötningsmedel och kvalmig smak av något som svagt påminner om äckligt iste med persikosmak. Jag är i chock, måste nog hälla ut skiten.
Supergott med rom om jag inte redan svarat detta. Som enskild dryck - huga. Men som rom och cola så gott!
Jag tycker inte jag brukar vara kräsen när det kommer till lightdrycker, men detta var bland det äckligaste jag någonsin druckit Massivt påträngande smak av sötningsmedel och kvalmig smak av något som svagt påminner om äckligt iste med persikosmak. Jag är i chock, måste nog hälla ut skiten. DISS
Meh. Smakar ju enligt mig inget mer än mesiga ostbågar? Var är texas och ranchen, var är mervärdet`:-)
Helvete vad goda!!! HISS HISS HISS
Jag åt dessa samtidigt som vi hade en skål ”naturella” också och jag tyckte definitivt att det smakade tydligt annorlunda och ”ranchigt”. Kanske du fick en dålig påse?Meh. Smakar ju enligt mig inget mer än mesiga ostbågar? Var är texas och ranchen, var är mervärdet`:-)
Visa bifogad fil 86167