Hade ingen aning om att det fanns! Ser den ut som vanlig burk?Hiss!
Koffeinfri Coca-Cola zero.
Smakar friskare än den med koffein, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ingen aning om att det fanns! Ser den ut som vanlig burk?Hiss!
Hade ingen aning om att det fanns! Ser den ut som vanlig burk?
Aha, lätt att missa! Har sett någon gul/guldig variant, har aldrig varit så nära att jag kan se vad det är för smak dock, men då är det inte den alltså.
De har en med limesmak som har grönetikett, också socker- och koffeinfri.Aha, lätt att missa! Har sett någon gul/guldig variant, har aldrig varit så nära att jag kan se vad det är för smak dock, men då är det inte den alltså.
Kan det vara gott? Vet att jag gillar pepsi max hallon (inte cola zero hallon, smaken är för kemisk på colan där), men lime känns lite som att det skulle skära sig.De har en med limesmak som har grönetikett, också socker- och koffeinfri.
Helvete vad goda!!! HISS HISS HISS
Jag är inte den som moffar chips och sånt, nöjer mig med en lite skål. Men dessa gick inte att sluta att äta. Är besatt!Åh nej.
Jag är inte den som moffar chips och sånt, nöjer mig med en lite skål. Men dessa gick inte att sluta att äta. Är besatt!
Jag tycker cola och citron kan vara god men jag testade lime och den var sådär.Kan det vara gott? Vet att jag gillar pepsi max hallon (inte cola zero hallon, smaken är för kemisk på colan där), men lime känns lite som att det skulle skära sig.
Fanns på erbjudande på Rusta, 2 för 15 eller någotÄnnu mer åh nej. Jag är ju en moffare av rang!
Då slösar jag inte det lilla jag "får" dricka på den med andra ord Bättre att göra det på något beprövat som jag vet jag gillar då. (Har inte testat läsk efter operationen, utan bara juice, kolsyrat vatten med smak (Ramlösa- för mycket kolsyra, Loka- utmärkt gott) och kranvatten så dröjer visserligen ännu.)Jag tycker cola och citron kan vara god men jag testade lime och den var sådär.
Fanns på erbjudande på Rusta, 2 för 15 eller något
De har en med limesmak som har grönetikett, också socker- och koffeinfri.
Sant, fel av mig.Sockerfri är den men inte koffeinfri. Jag dricker alldeles för mycket Pepsi Max Lime men Coca-Cola lime var inte riktigt lika god men helt ok.
Aldrig sett koffeinfri, måste kolla efter. Å andra sidan är jag ibland ute efter just koffeinet .Hiss!
Hade ingen aning om att det fanns! Ser den ut som vanlig burk?
Jag har bara köpt 50 cl flaska. Korken är mörkbeige/ljusbrun.Aldrig sett koffeinfri, måste kolla efter. Å andra sidan är jag ibland ute efter just koffeinet .
Köpte ett par sånna här påsar senast jag var och handlade och de hade ett erbjudande. Kommer inte köpta fler gånger och vad jag ska göra med den andra påsen vet jag inte, får väl ta med den till jobbet och bjuda kollegorna. Hade de varit saltare hade de fått ett ok, en god dipp hade kanske hjälpt. Nu får de betyget nåja.Visa bifogad fil 83294
Rejäl HISS !! Köper alltid sötpommes frites om det finns på snabbmatställen, så tänkte dessa borde passa mig som tycker sådär om vanliga chips. Säger bara, påsen kommer ta slut snabbt