Måste också hissa denna, dock kanske inte med lika många utropstecken som du
Vem var det som tyckte de hade en bismak av papper? Jag tyckte initialt det med, men den försvann när jag fortsatte äta. Alltså goda, men ingen sensation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv tänker jag bara på maggots när jag ser reklam för peccorino.Måste också hissa denna, dock kanske inte med lika många utropstecken som du
Vem var det som tyckte de hade en bismak av papper? Jag tyckte initialt det med, men den försvann när jag fortsatte äta. Alltså goda, men ingen sensation.
Jag kommer strunta i att leta upp och titta på reklamen känner jagSjälv tänker jag bara på maggots när jag ser reklam för peccorino.
Jag ska vara snäll och inte leta upp något, men för den nyfikne så kolla YT och sök på peccorino och maggots, kom ihåg att jag varnat er.Jag kommer strunta i att leta upp och titta på reklamen känner jag
Åh, jag gillar verkligen gelen i samma serie!Dessa! Funnits i ett par år alla fall men sen på bollen. Mycket nöjd, mjuka och tog bort mascara väldigt lätt, äntligen rena fransar. HISS!
Och jag ger dom betyget ätbara, men inte mer än så. Hade dom haft mer sälta hade dom varit bättre tror jag, nu smakade dom mest sötpotatis.Stor HISS!
Är som Estrella gjort sötpommes chips. No shit? Men typ mer snabbmatsvariant på chips jämfört ICA Ekologiska som är närmare lantchips variant. Nåja båda köpes fler gånger
Finns i Sourcream and onion med, dock hoppar jag den ogillar Sourcream and onion på flesta saker.
Och jag ger dom betyget ätbara, men inte mer än så. Hade dom haft mer sälta hade dom varit bättre tror jag, nu smakade dom mest sötpotatis.
Japp. Estrellas. Mina var knappt salta alls.Estrellas? Jag tyckte nästan de havssaltade var för salta - och då älskar jag salt
Japp. Estrellas. Mina var knappt salta alls.
Jag får äta några fler.Men vad konstigt! Våra var sjukt salta
Ja, den är god den där, men jag blandar ganska svagt. En skvätt i en hel kaffepanna räcker för vaniljsmaken, tar man mer blir det för sött för mig som inte klarar socker i kaffet. Hade det funnits vaniljarom på något annat än sockerbas hade jag nog valt det hellre.HISS! Gott till helgkaffet, provade även hazelnutsirapen som också var god. Bra för mig som bor ute på vischan och aldrig får möjligheten att köpa kaffe på typ espresso house Nu är jag mitt egna Espresso house
Visa bifogad fil 85333
Håller med, jag gillar smakerna men de är så sjukt söta tyvärr så kaffet blir förstört.Ja, den är god den där, men jag blandar ganska svagt. En skvätt i en hel kaffepanna räcker för vaniljsmaken, tar man mer blir det för sött för mig som inte klarar socker i kaffet. Hade det funnits vaniljarom på något annat än sockerbas hade jag nog valt det hellre.