Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch den hade jag kunnat tänka mig. Men lite smak låter inte så avskräckande ändå. Inte för söt?Visa bifogad fil 86986
Hittade den här i affären idag, blev jättelycklig, älskar vattenmelon. Tyvärr smakade det nästan ingen vattenmelon alls. Kommer lite smak när jag precis fått den i munnen, sedan kommer kolsyran och tar bort all smak. Den smakar inte illa eller nåt, bara för lite. Diss.
Visa bifogad fil 87169
Hiss!
På tal om ostbågar är dessa väldigt goda. Godare än vanliga ostbågar imo, mer smak och mer crunch.
Den finns som zero sugar också såg jag igårÄsch den hade jag kunnat tänka mig. Men lite smak låter inte så avskräckande ändå. Inte för söt?
Ja, de där är mina favoriter! Möjligen på delad förstaplats med originaletVisa bifogad fil 87169
Hiss!
På tal om ostbågar är dessa väldigt goda. Godare än vanliga ostbågar imo, mer smak och mer crunch.
Visa bifogad fil 87194
Halvhiss, halvdiss?
Den här glassen gjorde mig förvirrad. Initialt jättegod, men snabbt tråkig. Den smakar vad den lovar, men jag tror att jag inte gillade kolagräddglassen. Så… helt ok om man är desperat, men kommer inte köpas igen.
Och Baked Alaska! Det finns ingen som den!Jag bojkottar Ben & Jerrys. Varje gång jag hittar en smak jag tycker om så slutar de med den The Vermonster och New York Super Fudge Chunk var grymt goda!
Bläää den ihop med Cherry Garcia var ju ändå två av deras äckligaste smaker ngnsinOch Baked Alaska! Det finns ingen som den!
Nej jag älskade cherry garcia! Men vet att körsbärssmak inte uppskattas av så många För mig är det tvärtom, älskar det!Bläää den ihop med Cherry Garcia var ju ändå två av deras äckligaste smaker ngnsin
Jag antar att jag kommer bojkotta dem om de någonsin slutar sälja Cookie Dough S’wich Up! Men jag saknar mina andra favoriter Empower Mint och Cinnamon Buns. Antar att inte tillräckligt många gillade demJag bojkottar Ben & Jerrys. Varje gång jag hittar en smak jag tycker om så slutar de med den The Vermonster och New York Super Fudge Chunk var grymt goda!
/ignoreBläää den ihop med Cherry Garcia var ju ändå två av deras äckligaste smaker ngnsin
Tror cherry garcia finns kvar som skopglass förrestenNej jag älskade cherry garcia! Men vet att körsbärssmak inte uppskattas av så många För mig är det tvärtom, älskar det!
Ja! DE är så mycket godare än vanliga ostbågar!Visa bifogad fil 87169
Hiss!