Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
1646941037943.png

Hiss! Ska kanske flagga för att det faktiskt smakar nypon också, trots att det bara innehåller 4%. För mig som älskar nypon är det dock bara en bonus! Utöver det gillar jag den låga sockerhalten, konsistensen och att det funkar lika bra rostat som orostat :)

Jag smakade förresten de där omtalade ostbågarna med pecorino när jag var i Sverige förra veckan och nja... De var absolut inte äckliga på något sätt, men jag tyckte inte att de smakade annorlunda än de vanliga ostbågarna? Kanske om jag hade provat dem bredvid varandra, men nu kändes det bara som en överhypad - och sjukt mycket dyrare (jämförspriset är 108 vs 166 kr :wtf:) - version av originalet. Undrar om inte pecorinovarianten till och med smakade lite mindre... Nä, det blir nog mer av en diss än en hiss sammantaget!

Visa bifogad fil 86986
Hittade den här i affären idag, blev jättelycklig, älskar vattenmelon. Tyvärr smakade det nästan ingen vattenmelon alls. Kommer lite smak när jag precis fått den i munnen, sedan kommer kolsyran och tar bort all smak. Den smakar inte illa eller nåt, bara för lite. Diss.
Äsch den hade jag kunnat tänka mig. Men lite smak låter inte så avskräckande ändå. Inte för söt?

BD2548ED-5710-40E8-8165-B59323D7C859.webp

Halvhiss, halvdiss?
Den här glassen gjorde mig förvirrad. Initialt jättegod, men snabbt tråkig. Den smakar vad den lovar, men jag tror att jag inte gillade kolagräddglassen. Så… helt ok om man är desperat, men kommer inte köpas igen.

Visa bifogad fil 87194

Halvhiss, halvdiss?
Den här glassen gjorde mig förvirrad. Initialt jättegod, men snabbt tråkig. Den smakar vad den lovar, men jag tror att jag inte gillade kolagräddglassen. Så… helt ok om man är desperat, men kommer inte köpas igen.

Jag bojkottar Ben & Jerrys. Varje gång jag hittar en smak jag tycker om så slutar de med den :rage: The Vermonster och New York Super Fudge Chunk var grymt goda!

Jag bojkottar Ben & Jerrys. Varje gång jag hittar en smak jag tycker om så slutar de med den :rage: The Vermonster och New York Super Fudge Chunk var grymt goda!
Jag antar att jag kommer bojkotta dem om de någonsin slutar sälja Cookie Dough S’wich Up! :p Men jag saknar mina andra favoriter Empower Mint och Cinnamon Buns. Antar att inte tillräckligt många gillade dem 🤷‍♀️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
91 92 93
Svar
1 851
· Visningar
140 234
Senast: Enya
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 741
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 131
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare