Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stod och tittade på den idag men ”vågade inte”. Tänkte att någon säkert skulle uppdatera om den här
Hiss
Smakar precis som förväntat. Barnsligt! Men gott. Bra päronsmak och mycket chokladsmak. Gillar dock originalet mer men det är för att jag älskar vaniljglass. Kan absolut köpa igen, 8/10.
Jag tycker att smakkombinationen låter rätt hemsk.....
Denna var lite svår att bestämma sig för. Chokladsmaken är där och jättegod och inte för söt. Däremot är den alldeles för syrlig, de borde tonat ned rejält på äpplejuicen/citronen så att den hade smakat mer choklad. Absolut drickbar, men kommer inte att köpa igen, 4/10. Så det får väl bli en DISS.
Är dock himla sugen på att smaka kaffesmoothien i samma serie, har dock inte hittat den på någon affär ännu.
Den måste jag testa
Hiss
Smakar precis som förväntat. Barnsligt! Men gott. Bra päronsmak och mycket chokladsmak. Gillar dock originalet mer men det är för att jag älskar vaniljglass. Kan absolut köpa igen, 8/10.
Jag också, men så är jag också inte så förtjust i kombinationen frukt & choklad som många verkar gilla!Jag tycker att smakkombinationen låter rätt hemsk.....
Håller med, så god!
Hiss
Och för mig är dom en HISS. Älskar de där, och de som är formade som små skålar från samma märke. Sjukt goda och sprödaVisa bifogad fil 89669
DISS Har en bismak av popcorn. Men hunden gillar dem .
Jag är fortfarande nyfiken på kaffevariantenKom över både choklad och kaffe. Drack kaffe först, den var underlig men drickbar, sedan testade jag chokladen, var beredd på konstiga smakkombinationer, den var mycket värre än kaffe. Så båda får Diss av mig.
Visa bifogad fil 89750
Jag också! Var har ni hittat den, ni som testat?Jag är fortfarande nyfiken på kaffevarianten
Men vad är det för hemska smakkombinationer du ger dig in på? Redan kombon päron + choklad ställde jag mig frågande till. Är det liksom verkligen något man eftersträvar? Någon klassisk, tongivande dessert jag har missat? (Kom bara på kokta päron i vin, eller har jag inbillat mig det? Skulle kunna googla men vägrar.) Men jag har också ett barns smaklökar så jag föredrar ofta enklare smakprofiler.
Denna var lite svår att bestämma sig för. Chokladsmaken är där och jättegod och inte för söt. Däremot är den alldeles för syrlig, de borde tonat ned rejält på äpplejuicen/citronen så att den hade smakat mer choklad. Absolut drickbar, men kommer inte att köpa igen, 4/10. Så det får väl bli en DISS.
Är dock himla sugen på att smaka kaffesmoothien i samma serie, har dock inte hittat den på någon affär ännu.
Upprättelse! Känner likadant.Jag också, men så är jag också inte så förtjust i kombinationen frukt & choklad som många verkar gilla!
Nä men det kan vara asgott med päron och choklad.. köpte päronbåtar från Hemglassbilen häromdagen så stor Hiss till demMen vad är det för hemska smakkombinationer du ger dig in på? Redan kombon päron + choklad ställde jag mig frågande till. Är det liksom verkligen något man eftersträvar? Någon klassisk, tongivande dessert jag har missat? (Kom bara på kokta päron i vin, eller har jag inbillat mig det? Skulle kunna googla men vägrar.) Men jag har också ett barns smaklökar så jag föredrar ofta enklare smakprofiler.