Har provat dem, godaNågon som vågar prova de nya Dumle Jordgubb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har provat dem, godaNågon som vågar prova de nya Dumle Jordgubb?
Någon som vågar prova de nya Dumle Jordgubb?
Någon som testat? Jag hör till skalan som älskar vit choklad och måste nog testa denna
Oj vad gott det lät! Är den krämig eller mer åt sorbet-hållet?En sådan riktad reklam som jag är lika försvarslös för som Stålmannen mot kryptonit, är om det dyker upp information om en ny glassmak från HäagenDazs.
Det är även en väldigt hög sannolikhet för att den mynnar ut i "hiss". Det gjorde även Zesty Lemon&Mandarin. Skulle sannolikt gå mycket bra att kombinera med Belgian Chocolate-smaken av samma fabrikat. Eller med färska persikor/nektariner. Eller så går den bevisligen mycket bra att äta bara som den är.
Visa bifogad fil 51354
Oj vad gott det lät! Är den krämig eller mer åt sorbet-hållet?
Åh herregud.Inga sorbetinslag. Krämig med lite ripplade inslag av typ koncentrerad fruktpuré.
Jag! Tyckte den var jättegod väldigt krämig.
Det är nästan så att man får en orgasm av beskrivningenÅh herregud.
Nån som har provat Marabous nya glass med smak av apelsinkrokant?
Nej, men är nyfiken på den!
Clean drink Rscued är en energidryck och när jag provade den förra gången, SHIT vad god den var! Tog genast den som dök upp idag i jobbets convini kylskåp HISS!
Visa bifogad fil 51565
Tyvärr har jag inte sett den någon annanstans ännu, utan bara i jobbets kylskåp som man kan köpa från och då bara enstaka per gång vi kanske är försöksråttorna