Ja bara för att jag skrev sådär så har jag sett den på två olika ställen nuJag såg på ICA Maxi igår
Köpte nu även de två andra smakerna. Man måste ju prova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja bara för att jag skrev sådär så har jag sett den på två olika ställen nuJag såg på ICA Maxi igår
Jag köpte en annan smak och tyckte att den var SJUKT äckligClean drink Rscued är en energidryck och när jag provade den förra gången, SHIT vad god den var! Tog genast den som dök upp idag i jobbets convini kylskåp HISS!
Visa bifogad fil 51565
Tyvärr har jag inte sett den någon annanstans ännu, utan bara i jobbets kylskåp som man kan köpa från och då bara enstaka per gång vi kanske är försöksråttorna
Denna är ju sjukt äckligVisa bifogad fil 51685
HISS!
Jag har alltid gillat märket, och den här är också god. Lite förvånad över smaken, det hade varit bättre om den fått heta ”gingerbread”, men den hade god pepparkakssmak. Nu så här i sommartid
Äpplet var iallafall gott första gången jag smakade, jag har de andra i kylskåpet så jag får återkommaJag köpte en annan smak och tyckte att den var SJUKT äcklig
Men vad säger duDenna är ju sjukt äcklig
Längtar att testa den. Totalt hooked på Sias apelsinchoklad.Jag också, älskar marabou apelsinkrokant så har höga förväntningar på glassen!
Jag brukar köpa himmelsk röra. Jäklar var god den är.Då Vit Choklad och Hallon var slut nu med köpte jag denna i ren desperation.
Visa bifogad fil 51774
HISS - Inte så sötsliskig som jag var rädd att den skulle vara. Kolan har tydlig sälta även om den kunde varit ännu lite saltare i min smak, och marängen är riktigt krispig. Jag gillar lite udda konsistenser i glass som bryter av så det gick hem. Kommer köpa igen.
Intressant, för mig låter det väldigt konstigt och kan inte riktigt föreställa mig hur det ska smaka, men kul att du hissar den!Idag köpte jag hem Keso med vaniljsmak. En HISS får den ifrån mig! Smakade typ som risifrutti och det är jag en sucker för! Tog lite hallonsylt till också för att späda på det
Visa bifogad fil 51845
Gillar du typ risifrutti så rekommenderar jag att provaIntressant, för mig låter det väldigt konstigt och kan inte riktigt föreställa mig hur det ska smaka, men kul att du hissar den!
Jag gillar risifrutti men hatar keso. Vågar jag prova?Idag köpte jag hem Keso med vaniljsmak. En HISS får den ifrån mig! Smakade typ som risifrutti och det är jag en sucker för! Tog lite hallonsylt till också för att späda på det
Visa bifogad fil 51845
Beror nog på om det är smaken eller konsistensen som är värst . Jag tyckte inte att det smakade keso alls.Jag gillar risifrutti men hatar keso. Vågar jag prova?