Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen, det är det närmsta smaken av svenskt bryggkaffe jag har kunnat hitta här. Har faktiskt insett att det är bland det billigaste kaffet också, även om märket kanske ser tjusigt och dyrt ut. Men åtminstone där vi handlar är det ofta billigare per 100 g än typ Tescos/Morrisons/Sainsbury's egna.Det där använder jag också, så sjukt gott kaffe! Lagom stora förpackningar för singelhushållet också.
Visa bifogad fil 50783
SuperHISS!! Lätt mitt nya favoritknäcke! Perfekt smak av havssalt som få lyckas med.
Känner samma!Måste komma ihåg att köpa det där
Måste komma ihåg att köpa det där
Visa bifogad fil 50783
SuperHISS!! Lätt mitt nya favoritknäcke! Perfekt smak av havssalt som få lyckas med.
Perfekt! Jag älskar Wasas runda knäcke med samma smaksättning (men inte det ostiga namnet ”din stund” ) så denna låter som det kan vara ett nice alternativ!
Dessa är mycket godare tycker jag! Även om jag gillar de runda också
Det där låter ju helt fantastiskt!Stor HISS på dessa, dadlar rullade i lakritspulver. To die for!
Visa bifogad fil 50790
Även de med salted caramel är mumsiga.
Stor HISS på dessa, dadlar rullade i lakritspulver. To die for!
Visa bifogad fil 50790
Även de med salted caramel är mumsiga.
Det där låter ju helt fantastiskt!
Den är god!Visa bifogad fil 50990
Det här är inget nytt och vet inte vem som behöver höra detta men det här är på riktigt världens godaste yoghurt. Otroligt krämig med små bitar av jordgubb. Alltså det är helt sjukt gott. Finns på Lidl.
What’s not to like?Hahaha! Inser att jag läste ”nudlar rullade i lakritspulver”, tänkte det var väldigt konstigt - sen en till som gillar det